EEn gratis Ipod voor maar een beetje moeite

Hee mensen,

Ik wil wel graag een gratis I-podje! Op deze site moet je een aantal mensen aan laten melden en na een stuk of 10 aanmeldingen krijg je een I-Pod als kado. Een vriend van me heeft zijn kado vorige week thuis gestuurd gekregen…geen geintje! Ik dacht…dan probeer ik het ook maar. Als je bent aangemeld kan je het zelf ook proberen. Het is gewoon een legale site dus kijk maar even en probeer het zelf, wie nie waagt wie nie wint. Klik deze link:

[b:872d9d6d2a]Moderatie FreekMac: link verwijderd[/b:872d9d6d2a]

Alvast bedankt,

Groetjes Joey

En dan nog "I[b:b1f0275b9c]-[/b:b1f0275b9c]Pod" durven schrijven.

Nou Joey dat is een mooi verhaal, ik zou maar vast bij de brievenbus gaan zitten die I-pod zal wel snel komen!

[b:9af0070f6d]SPAM[/b:9af0070f6d]

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69958&highlight=

Niet weer hè :kleenex: Ik duw 'm op slot. Als voorbeeld en waarschuwing verwijder ik het topic niet, alleen de linkjes gaan er uit. Een volgend gelijkend topic kan hiernaartoe verwezen worden. Openen van zo'n topic en plaatsing van dergelijke links is soliciteren naar een ban op MacOSX.nl.

edit: Een ander zelfde categorie draadje dat door Papefighter is gestart heb ik inmiddels wel verwijderd.

En nog even ter verduidelijking:

Dit soort sites werken met een multi-level-marketing truc.

Je krijgt alleen wat als je genoeg anderen aanzet tot het kopen van spullen, en ook zij krijgen alleen wat als ze anderen wat laten kopen. Kortom: als een van jouw vrienden niet genoeg anderen aanzet, heeft hij meebetaald aan jouw iPod, maar krijgt hij niet… leuk voor je vrienden hè ?!

Daarbij komt dat multi-level-marketing ( bekend van de verboden piramide-spelen ) niet overal is toegestaan. Daarbij komt dat een topic openen om reclame te maken ook niet toegestaan is. Dus zijn de links verwijderd.