Een klein probleemke

Kheb onlangs een Ipod Nano gekregen. In het begin ging alles goed maar nu doet die een beetje raar. Muziek kan k erop zetten maar als ik de muziek afspeel op men Ipod krijg k een kader. Ik kan niet zien welk muziekje ik aant luisteren ben. Het volume kan ik nog regele maar ik zie niet hoe hard het staat. Ik krijg precies een kader waar een foto in moet maar die kader is dan leeg... Wilt iemand mij zo snel mogelijk helpen. Het is zeer vervelend... Ciao Ciao

[b:16ff793e83]Als[/b:16ff793e83] je er beter door gaat voelen; je bent niet de enige me Nano problemen. Er zijn nog vele anderen. Het beste advies komt van Apple zelf, die zeggen dat je hem 't best in kan ruilen voor een nieuwe. Anders proberen to formatten [menu + center knop tegelijk inhouden tot Apple logo verschijnt] alhoewel ik denk dat je probleem daardoor niet verholpen zal worden :|

Succes verder,
James

Je kunt een reset doen door min 6 seconde de menu en middelste knop in te drukken, tot het Apple logo verschijnt.

Als dat niet werkt, kun je best je ipod terug naar de fabrieksinstelling zetten, dit doe je door je ipod aan je computer te koppelen en vervolgens met de nieuwste ipod updater te restoren. Pas op heel je iPod word dan gewist !

Mocht dat ook niet baten moet je ermee terug naar de winkel.

Daaf

Het is me gelukt... Bedankt Ciao Ciao

Wat is nu precies de oplossing geweest met welk resultaat? Is handig voor anderen met het zelfde probleem als je dat even vermeldt.

Ik heb de middelste knop ingehouden en de menu-knop tot dat k dat teken kreeg van appel... De Ipod werkt nu terug normaal. De Ipod laat terug zien, kkan men liedjes terug zien en mijn volume enzo... Ciao Ciao