een PB verbinden met het internet via bleutooth en Z600

Ik probeer mbv bleutooth en een SonyEricsson z600 een verbinding te maken met het internet.

Ik heb de Z600 gepaired met de PB. Isynch werkt goed.

Als een internetverbinging probeer te maken via de Z600 krijg ik de foutmelding:
‘Geen draaggolf gedetecteerd. Controleer de telefoonverbinding en probeer het opnieuw.’

kan iemand mij vertellen wat deze foutmelding betekend. Ik weet niet eens wat ik moet kontroleren[/b][/i]

heb je wel een telefoon abbonnement die internet ondersteund?

[quote:314d270754="dassenf"]Ik probeer mbv bleutooth en een SonyEricsson z600 een verbinding te maken met het internet.

Ik heb de Z600 gepaired met de PB. Isynch werkt goed.

Als een internetverbinging probeer te maken via de Z600 krijg ik de foutmelding:
‘Geen draaggolf gedetecteerd. Controleer de telefoonverbinding en probeer het opnieuw.’

kan iemand mij vertellen wat deze foutmelding betekend. Ik weet niet eens wat ik moet kontroleren[/b][/i][/quote:314d270754]

Bij mij werkt het prima met vodafoon, moet je wel aanvragen.

Bij mij werkt inbellen met Orange abonnement ook prima

Gebruik je Sallinger software?? die moet je eerst uitzetten voordat je inbelt bij je provider

heb je bij systeemvoorkeuren>netwerk>show>bluetooth>bluetooth modem de juiste telefoon aangegeven?

sorry dat het weer allemaal in het engels is.

Het werkt op 2400 bps.

Deze klunzen van Vodafone (waar ik bij zit) hadden een verkeerd nummer gegeven.

Maar dat ben ik gewend van het winkelpersoneel. want zij zeggen ook dat ik iedere week de Telefoon moet uitzetten en aanzetten omdat anders de servers niet weten dat ik iLIVE heb en dan geen verbinding kan maken. Zal dat ook eens tegen mijn automonteur zeggen. Bij problemen auto uitzetten an opnieuw starten.