een pc en apple welke monitor

Sorry dat ik deze vraag moet stellen. Maar er zijn al een aantal draadjes over dit onderwerp maar vond niet een goede oplossing. Ik heb een oude g4 van 466 mhz alhoewel oud hij is nog maar 3 jaar oud toen nieuw gekocht. En die werkt perfect en nooit problemen mee gehad. Daar heb ik dus een apple studio display bij model 2000. Je weet wel die doorzichtige, maar ongeloofelijk big. Nu krijg ik van mijn baas een nieuwe pc om daat thuis af en toe wat op te werken. Daar krijg ik ook een 19 inch yiamma scherm bij. Om nou gelijk mijn appel stuff weg te doen gaat me wat ver en zal ook nooit gebeuren. Maar is er een oplossing om dit scherm ook op mijn apple aan te sluiten. Ik heb gewoon niet de ruimte om twee systemen naast elkaar op een bureau te zetten. Is er een soort vga splitter waardoor i 1 beeldscherm op twee systemen kan gebruiken. Ik heb ooit wel eens een vga monitor aangesloten op mijn apple. Want er zit ook een vga aansluiting op Maar vond het resultaat in vergelijking met mijn display veel slechter. Het was allemaal wat waziger en was niet echt scherp Lag dit eerder aan de monitor of is een adc aansluiting gewoon beter. Mijn display is crt en de monitor toen niet. Nu is mijn yiamma wel crt en zal ik geen verschil zien

verschil in kleur zie je altijd, tenzij beide monitoren goed gecalibreerd zijn.

Ik dacht dat een aantal IIyama beeldschermen al standaard 2 VGA ingangen hadden en dus op 2 computers kunnen worden aangesloten. Misschien heeft deze dat ook.

het is de 454 vision master

twee computers op een beeldschermkan een kleinvoorbeeld is bevoorbeeld http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/section.do?masterGroupCode=MIS&productGroupCode=KVM[url][/url]

Of deze:

http://www.drbott.com/prod/db.lasso?cat=KVM%20Switches

somige schermen kunnen standaart 2 inganen hebben...hoef je dus niet apart een kastje te kopen aar alleen een extra kabel.

en over de scherpte er zit VEEEEEEEEEEEl verschil tussen crt schermen…

de iiyama heeft standaard twee vga uitgangen dus mijn apple eraan hangen moet lukken.. Dus wie heeft er nog interresse in een studio display model 2000. Hij kan alleen nog niet gelijk weg omdat ik mijn andere systeem nog moet krijgen. En dat kan waarschijnlijk nog 3 a 5 weken duren

Ik heb wel interesse. Kan je een link plaatsen naar een foto van zo''n scherm?

THNKS

IK ZAL EVEN ZOEKEN ANDERS MAAK IK WEL EVEN EEN FOTO

Misschien werkt een KVM-switch, je kunt daar dan alleen de monitor aansluiting van gebruiken aangezien de aansluitingen van toetsenbord en muis van een pc anders zijn...