een projector aansluiten op een I-mac

ik wil graag mijn beamer/projector aansluiten op mijn I-mac om dvd's op een groot scherm te kijken. ik heb een verloop van apple naar vga gekocht maar hoe kan ik nu zorgen dat de i-mac de beamer herkent? in beeldschermen is allen het i-mac scherm aanwezig. dit alles onder os x.2 alvast dank, olav

[quote:post_uid0="olav"]ik heb een verloop van apple naar vga gekocht maar hoe kan ik nu zorgen dat de i-mac de beamer herkent? in beeldschermen is allen het i-mac scherm aanwezig.[/quote:post_uid0] Ik zelf heb een 17" CRT aan de VGA-poort van mijn TiG4 hangen. Hierbij kies ik onder beelschermen voor synchrone weergave. Daarnaast moet je nog de juiste resolutie én frequentie kiezen t.a.v de specificaties van de beamer.

Succes!

De iMac heeft vanaf een bepaald model toch een standaard vga uitgang?? Dan is het toch gewoon aansluiten en zoals Bert aangeeft  kiezen voor syngrone weergave. Dat is ook zoals ik en beamer aanstuur.

klopt, ik had het niet goed aangesloten. Nu werkt het wel. Excuses voor het overbodig gebruik van bandbreedte. olav