Een Shuffle (na)maken valt nog niet mee...

Goedkoop is duurkoop, blijkt maar weer: http://ipodlounge.com/index.php/news/comments/ipod-shuffle-clone-worse-than-you-could-believe/

:slight_smile:

hahaah

echt cheap !!!

zeer oud nieuws, heeft hier nog op de homepagegestaan.

Maar evengoed erg schandalig :smiley:

[quote:371a69a5c4="QriZ24"]zeer oud nieuws, heeft hier nog op de homepagegestaan.[/quote:371a69a5c4]

Nee, destijds heeft de aankondiging van dit prul op de homepage gestaan. Dit is voor het eerst dat ik zie dat ze ook werkelijk gemaakt (en te koop) zijn.

[quote:8646c6a5fa="Esquare"][quote:8646c6a5fa="QriZ24"]zeer oud nieuws, heeft hier nog op de homepagegestaan.[/quote:8646c6a5fa]

Nee, destijds heeft de aankondiging van dit prul op de homepage gestaan. Dit is voor het eerst dat ik zie dat ze ook werkelijk gemaakt (en te koop) zijn.[/quote:8646c6a5fa]

oh ok, wist ik niet. ik dacht dat ze destijds al gesginaleerd waren op een of andere beurs. zal apple een wordt wezen, is alleen maar extra publiciteit :slight_smile:

Als je er een wilt namaken gooi er dan iig een schermpje bij ,met behoud van de radio en spraakopname en die werkt met itunes en je hebt een concurent. De enige mensen die dit willen kopen zijn mensen die overal op beknibbelen, en die heeft Apple minder nodig. En anders maar een rechtzaakje

$115

Die van Apple kost slechts $99. Welke kies jij :)?