Een verwijderde iTunes afspeellijst weer terug halen?

Hej mensen,

Ik kwam er laatst achter dat ik per ongeluk een afspeellijst in iTunes verwijderd heb.
Deze wil ik graag terugzetten, maar weet alleen niet hoe.

Ik weet dat mijn nummers nog wel in de muziek bibliotheek staan. Het zijn allemaal losse nummers die ik dan moet zoeken.
Maar als ik dat ga doen ben ik nog wel een paar dagen bezig.

Hoop dat iemand een manier weet???

Vanaf een back up.

Ik wil niet mn hele computer via de back-up terugzetten.
En als ik in m'n back-up muziek map kijk zie ik dat iTunes d nummers niet in een zelfde afspeellijst terugzet. Die maakt dus automatisch mappen aan.

Ik zie in m'n huidige map 'Muziek' > 'iTunes' > Previous iTunes Libraries'. Kan ik hiermee iets terughalen anders?

Je hele computer terugzetten????? Je zet alleen het bestand terug waar de afspeellijsten in staan.

iTunes maakt zelf mappen aan in de computer, in de map Muziek > iTunes.
Daarin staat niet mijn afspeellijst. Alle MP3'tjes staan in verschillende mappen ingedeeld.

Je zet alleen het [b]bestand[/b] terug waar de afspeellijsten in staan.

http://support.apple.com/kb/HT1451

Daar vind je welke bestanden dat dan zijn. Volgens mij is het alleen iTunes Library.itl dat je moet terugzetten.

?Z in iTunes werkt niet?

Apple + Z werkt wel maar het is al tijd geleden gebeurd dus nu werkt dat niet meer.
En Bento, volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Mss dat ik het niet goed uitleg.

MIchiel112, thanks voor de link. Het is gelukt. iTunes opstarten met Alt ingehouden, dan kun je de laatste bibliotheek openen! Top!