Volgens mij was het mogelijk met iTunes, maar ik weet niet meer hoe..
De vraag is dus: Is het mogelijk om van mijn nummers in mijn library of album alleen de eerste 10 sec af te spelen, en zo ja: Hoe?
Alvast dank.
Volgens mij was het mogelijk met iTunes, maar ik weet niet meer hoe..
De vraag is dus: Is het mogelijk om van mijn nummers in mijn library of album alleen de eerste 10 sec af te spelen, en zo ja: Hoe?
Alvast dank.
Wat je zou kunnen doen is per nummer :apple: i en dan naar het tabblad opties en bij eindtijd [i:e531147583]0:10[/i:e531147583] in te vullen. Alleen jammer dat het niet met meerdere nummers tegelijk kan.
Wat heb je er aan???
[quote:78001cd539="thomashoornstra"]Wat je zou kunnen doen is per nummer :apple: i en dan naar het tabblad opties en bij eindtijd [i:78001cd539]0:10[/i:78001cd539] in te vullen. Alleen jammer dat het niet met meerdere nummers tegelijk kan.[/quote:78001cd539]
Nee? Alle andere opties kun je wel voor vele files tegelijk instellen.
ja dat zou kunnen, maar dat is teveel werk..
ik weet er niet van dat het kan met itunes, mijn technics cd speler heeft wel zo'n functie die heet demo play.. volgens mij zit het niet in itunes dus.. but correct me if i'm wrong!
kan met [url=http://www.dougscripts.com/itunes/scripts/scripts02.php?page=2#needledrop]needledrop[/url]
thx!!
precies wat ik zocht!
[quote:cb112d06b8="kaiser pro"]Wat heb je er aan???[/quote:cb112d06b8]
Kun je bijvoorbeeld gebruiken om al je songteksten op te zoeken met PearLyrics o.i.d.
Die zoeken meestal tijdens afspelen naar de teksten. Bij 5000 nummers kan dat dus nogal even duren (paar weken). Tien seconden per nummer versneld dat nogal.
[quote:6e9e058067="KarelWillem"][quote:6e9e058067="kaiser pro"]Wat heb je er aan???[/quote:6e9e058067]
Kun je bijvoorbeeld gebruiken om al je songteksten op te zoeken met PearLyrics o.i.d.
Die zoeken meestal tijdens afspelen naar de teksten. Bij 5000 nummers kan dat dus nogal even duren (paar weken). Tien seconden per nummer versneld dat nogal.[/quote:6e9e058067]
klopt! dit is ook precies de reden waarom ik dit zocht… (ook naar aanleiding van een andere post vandaag over hoe je lyrics in je iTunes kan krijgen)