[quote:c0e110c7fd="Lifelogger"][quote:c0e110c7fd="tennapel"][quote:c0e110c7fd="Lifelogger"]
Had liever gezien dat Apple met muizen kwam die wat beter naar je hand gevormd zijn. Al die extra dingen op de muis is wel grappig, maar waar het mij om gaat, de ergonomie, vind je niet terug.[/quote:c0e110c7fd]
Toch gek dat de Pro muis bij mij wel lekker in de hand ligt; maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet ergonomisch gevormd ben.
Lifelogger: voor iemand die geen Mac heeft ( http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=665129#665129 ) heb je je mening wel ontzettend klaar.[/quote:c0e110c7fd]
Ten eerste… mijn Mac wordt zaterdag besteld
Ten tweede… omdat ik geen Mac heb, mag ik niet reageren? Volstrekt belachelijk natuurlijk. Heb jaren op een Mac gewerkt voor m’n werk. Prive heb ik nog geen Mac nee… maar zoals ik al zei komt die er aan. Heb met de oude witte muizen van Apple gewerkt en die liggen nu eenmaal niet goed in m’n hand. Vandaar dat ik gewoon netjes m’n mening geef en ook aan geef dat ik met een oude muis werk
Ten derde: ik zeg toch erg duidelijk dat het “[b:c0e110c7fd]persoonlijk[/b:c0e110c7fd]” is!
Maar goed… gezien ik een Mercedes rij, mag ik zeker ook niets zeggen over de andere merken??? Vind je reactie dus nogal overdreven eigenlijk.[/quote:c0e110c7fd]