Apple Intermediate Codec 1.0.1 biedt verbeterde compatibiliteit en betrouwbaarheid voor gebruikers van Final Cut Express HD en iLife '05. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van Apple Intermediate Codec 1.0 die gebruikmaken van QuickTime 7. Belangrijke wijzigingen zijn:
Stilte voor de storm hoop ik!
Laat nu 10.4.1 maar komen!
Mijn Kernel Panic van 10.4.0 zal ik niet snel vergeten!
Mijn dock doet nu soms ook raar, ik heb het op automatisch verbergen staan, en soms als ik een app open, blijft het dock gewoon staan!
het enige probleem waar ik tegen aan ben gelopen
was dat de finder een keer gereset is
moest ik al mijn wachtwoorden en instellingen opnieuw doen
dus ik heb tot nu toe mazzel
Ja lap, ik zeg net da ik een kernel panic heb gehad, mijn eerste, en nu juist mijn 2e!
Ik had mijn iMac in sluimer gezet, nu wou ik hem eruit halen, het lampje stopte met sluimeren, het scherm bleef zwart, maar de ventilator sloeg weer op hol!!! :(
[quote:6d62e402e2="iMac G5 Ruben"]Apple Intermediate Codec 1.0.1 biedt verbeterde compatibiliteit en betrouwbaarheid voor gebruikers van Final Cut Express HD en iLife '05. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van Apple Intermediate Codec 1.0 die gebruikmaken van QuickTime 7[/quote:6d62e402e2]
Kzieumniet :(
Misschien moet ik eerst Apple Intermediate Codec 1.0 installeren? Of zit dat soms alleen bij FC of iLife?