Effe zeiken op Safari

wat vinden jullie mensen eigenlijk zo geweldig aan Safari? ik heb al minstens 20 keer "kanker" gezegd tegen de browser (en ik weet dat ik dat niet moet zeggen...ik was gewoon harstikke kwaad..:oops:) omdat dat kloteding die pagina's waar ik naar toe wil niet (snel) laad en dat doet ie wel in MSIE dus ik begrijp nie helemaal waarom Explorer er mee op houd.

:evil: [b:bd3e634980]Die Safari DIE![/b:bd3e634980](or work properly,but untill then DIE!)

hehe…dat lucht op zeg…

nou nou nou... Ik zou toch nog even met het schelden wachten tot dat safari de 1.0 status heeft bereikt hoor. IE heeft er ruim 5 versies over gedaan om te worden wat ze nu is en kijk eens hoe langzaam het is. (misschien een klein beetje overdreven) Safari is nog altijd geen 1.0 dus hoef je nog nieteens te verwachten dat alles het helemaal goed doet. Ik ben het trouwens helemaal met je eens hoor maar ik houd me in tot het moment dat safari "officieel" 1.0 is misschien doet apple het wel expres zodat als safari eenmaar 1.0 is dat er helemaal NIETS mis mee is :P

[quote:b585f6d3aa="twistedheat"]omdat dat kloteding die pagina's waar ik naar toe wil niet (snel) laad[b:b585f6d3aa]T[/b:b585f6d3aa][/quote:b585f6d3aa] Welke pagina's dan?

nee, ok ik had niet zo "overdreven" moeten reageren maar toen had ik er echt de pest in, :oops:

eh…hij laadt o.a neopets.com
en google.com heel langzaam

[quote:ad0ec7bb04="twistedheat"]nee, ok ik had niet zo "overdreven" moeten reageren maar toen had ik er echt de pest in, :oops:

eh…hij laadt o.a neopets.com
en google.com heel langzaam[/quote:ad0ec7bb04]

?? ik heb er geen problemen mee…ik teots bij dat google venster boven in je browser iets in, en huppaah, daar is ie…
neopets.com gaat ook gewoon snel.

ik gebruik ie nooit meer…alleen om fotos te kijken, daar heeft safaro wel last van…

toe toe, kom je soms uit Den Haag?

misschien zit er wel ergens anders een probleem (bij je internetverbinding of providert) neopets.com laadt in 2 seconden, Google (punt nl, niet dot com) in minder dan 1.

Maar iets heel anders: als ik een bookmark wil toevoegen krijg ik regelmatig de mededeling dat ik heel ff moet wachten, omdat Safari de bookmarks “nu niet kan wijzigen” omdat “iSync de bookmarks aan het synchroniseren is”

Maar ik gebruik helemaal geen iSync…??! :o

Ik gebruik Safari de hele dag door. Het crashed gemiddeld 1 a 2 keer per dag, maar dan komt het omdat ik teveel vensters open heb en dan nog eens op 3 flashsites zit ofzo. Verder is een cursus anger management aan te raden :) (tot 10 tellen is gratis en wil ook wel helpen)

whehe, bij mij stopt safari soms al sik hele grote files wil downloaden..

hmmm qua snelheid kan ik niet klagen, en je sites zoals google laden bij mij direct... hang het niet van je tinternetconnectie af?

[quote:9f73316b4f="twistedheat"]wat vinden jullie mensen eigenlijk zo geweldig aan Safari? ik heb al minstens 20 keer "kanker" gezegd tegen de browser (en ik weet dat ik dat niet moet zeggen...ik was gewoon harstikke kwaad..:oops:) omdat dat kloteding die pagina's waar ik naar toe wil niet (snel) laad en dat doet ie wel in MSIE dus ik begrijp nie helemaal waarom Explorer er mee op houd.

:evil: [b:9f73316b4f]Die Safari DIE![/b:9f73316b4f](or work properly,but untill then DIE!)

hehe…dat lucht op zeg…[/quote:9f73316b4f]

Nou, ik weet niet wat jij mist, maar hier werkt safari perfect! LIVE Safari, LIVE!!!

Perfect vind ik wat overdreven, sommige sites doen het nog steeds niet 100%, qua snelheid is dit echt de beste browser die ik ooit gebruikt heb.

Mijn site laad opeens niet perfect meer met Safari, terwijl hij dat eerst wel altijd deed...

Dennis

Op een paar kleine puntjes na, ben ik wild van Safari (vooral met jus d'orange :wink: )

Sommige site kan je inderdaad niet laden, maar dat komt omdat M$ zich niet aan programmeertaal afspraken houdt en dergelijke sites alleen met M$ software (soms M$IE en soms zelfs M$IE in combinatie met window$)

Ik vind de snelheid prima en de lay-out en gebruikersgemak perfect.
Alleen jammer dat je downloads niet individueel aan een map kunt toewijzen.

Ga je toch lekker IE zitten en mocht je probelemen ondervinden!

Kijk ff onder Weergave bij Safari en stuur je Bug rapport ff op. Volledig voorgekauwt met het adres en al. Dus Klachten Bug rapport.

• Bij het spinnentje */:wink: