ehm m$ krijgt mischien een probleempje

als M$ G5's gaat gebruiken in de Xbox 360 en apple overtsapt naar intel, ontstaan er dan niet wat probleempjes met de productie van de Xbox 360, of zie ik dat nou verkeerd?

Microsoft afkorten als M$ is zo pass├ę. Verder vermoed ik dat de CPU productie voor Xboxen groter is dan die voor Mac's, dus ik denk niet dat het echt invloed heeft. Bovendien zijn het geen G5's die Microsoft gebruikt.

bijprikken is ook passe... en toch blijft iedereen het gebruiken. Heel dit forum staat vol met oude koeien van uitspraken die eigenlijk al lang weggeworpen mochten...

..

Ach die jonge probeert ook wat uit de wereld te helpen :P Ik denk niet echt dat ze daar bij IBM problemen mee hebben. Denk dat ze daar wel aan hebben gedacht qua productiequantiteit. :wink:

Ten eerste gebruikt Microsoft geen G5's en ten tweede is het niet omdat Apple overschakelt op Intel dat IBM stopt met de productie van processors.

Overigens komt de nieuwe Xbox-chip wel uit dezelfde fabriek als de G5, een van de redenen dat IBM met de G5 te weinig vooruitgang boekt. Beetje druk daar, ook omdat daar ook nog eens chips voor nVidia gemaakt worden, voor die ene zo moeilijk beschikbare GeForce 6800 ultra...

..

stiekem wiet gerookt?

Ja idd, op de E3 heeft Microsoft de Apple G5 systemen gebruikt om de xBox 360 te simuleren en idd voorlopig waren dat ook de systemen die gebruikt waren om de spellen van de nieuwe xBox op klaar te stomen. Maar zij gerust, Microsoft was niet van plan om verder te werken met G5 systemen van Apple, hiervoor hebben ze wel iets anders achter de deur staan. Die precentatie op de E3 werd zo gedaan om de concurentie van de PS 3 gewoon voor te zijn, anders denk ik niet dat ze het op die manier zouden gedaan hebben. Mocht de PS 3 nog langer op zich laten wachten.