Eigen radiostreams toevoegen in iTunes Radio ?

Ok, ik weet dat er vroeger over gesproken is, doch exact antwoord heb ik nog niet gevonden: Ik weet dat het mogelijk is radiostreams toe te voegen in iTunes.

Nu zou ik graag een stap verder gaan en die keurig onder de tap “internationaal” van de ITunes Radio zelf plaatsen. Is het mogelijk?

Indien niet, iemand een idee waarom en hoe we apple kunnen vragen het toch toe te laten?

Want nu heb ik 2 Radio tabs: 1tje keurig van Apple zelf, en dan eentje in de vorm van een afspeellijst, mijn eigen radiostreams. Kan beter hé

:stuck_out_tongue:

Nope is niet mogelijk. Die radiozenders worden door Apple zelf geregeld (je haalt ze namelijk eerst op voor je ze kunt zien)

Er iets aan veranderen ? Misschien dat een mailtje wel iets zal doen :slight_smile:

Maar om toch verder te gaan op het hele radiostream wat is uw topzender ?
Ik ben redelijk fan van nbox-comedy (zit standaard in iTunes), ben altijd tevreden als er zever op de radio is :slight_smile:

Bedankt voor de tip, i love stand up comedy. :D

[quote:897e78f025="yamarnez2"]

Want nu heb ik 2 Radio tabs: 1tje keurig van Apple zelf, en dan eentje in de vorm van een afspeellijst, mijn eigen radiostreams. Kan beter hé

:P[/quote:897e78f025]
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan.
hier kan je de streams van de VRT vinden
http://internetradio.vrt.be/nomacbrowser.html?qsbrand=11

Wel heb ik de streams af gevinkt, want als je je ganse bibliotheek random laat spelen, dan blijft hij op zo 'n stream steken natuurlijk.

Wel doet airtunes het niet meer sinds Tiger er op staat :?
Groeten Erik