Eigen torrent uploaden: hoe?

Ik heb een bestand op mijn computer dat ik wil delen via bittorrent. In Azureus kun je kiezen voor 'Create A Torrent' waarna je moet kiezen voor 'use an external tracker'. Waar/hoe vind ik die external trackers??

[quote:386eeabf80="bart1971"]Ik heb een bestand op mijn computer dat ik wil delen via bittorrent. In Azureus kun je kiezen voor 'Create A Torrent' waarna je moet kiezen voor 'use an external tracker'. Waar/hoe vind ik die external trackers??[/quote:386eeabf80]

Geen idee. Maar een andere vraag hierover: wat is een goed bittorrent programma voor Mac? Er zijn hier al verschillende draadjes over geweest maar 'k heb nog altijd niets gevonden dat deftig werkt. Daaorm gebruik ik nog altijd ABC Torrent op een oude PC en die stomme PC maakt veel te veel lawaai niet tegenstaande die op de zolder staat :frowning:

Neen, Azureus werkt niet zo goed vind ik…

[quote:ba83bebbc9="larridon"]Illigale dingen bespreken op het forum... foei foei!!![/quote:ba83bebbc9] :innocent:

[quote:dc4f8e66b6="sidartha"][quote:dc4f8e66b6="larridon"]Illigale dingen bespreken op het forum... foei foei!!![/quote:dc4f8e66b6] :innocent:[/quote:dc4f8e66b6]

HAHAHAHAH 8)

Dat van die illigale dingen was maar om te lachen, blijkbaar hebben sommigen dit serieus genomen :stuck_out_tongue:

Wie de grap niet snapt klikt best hier: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=24771

Dit is niet de lounge en ook niet een "wat is het beste torrent programma" topic.

Bart1971 is op zoek naar torrent trackers, we gaan dus verder met “bittorrent trackers”.

Er zijn genoeg sites waar je een bestand kan delen, maar dat gaat niet zomaar.

Eerst zal je uploader moeten worden.
Zoiets word je pas, als men jou daar serieus genoeg voor vind.