Eindelijk de BUP update voor Toast 6

Na lang wachten dan toch eindelijk de update voor Toast 6. Deze update geeft de broodnodige Buffer Underrun Protection voor combi (+/-) drives! Dus alle bezitters van de Pioneer 106 hebben nu onder Toast 6 waarschijnlijk geen last meer van Buffer Underruns. Wel jammer dat ze Toast 5 niet geschikt gemaakt hebben http://www.roxio.com/en/support/toast/software_updatesv6.jhtml Gek genoeg springen ze gelijk maar naar 6.0.3. Terwijl er nooit een 6.0.1 of 6.0.2 is geweest.

Steve,

Dus nu zijn jouw bezwaren tegen versie 6 verdwenen?

Moet ik nu inderdaad 5.2 upgraden??

[quote:e259d927f5="Hans Flick"]Steve,

Dus nu zijn jouw bezwaren tegen versie 6 verdwenen?

Moet ik nu inderdaad 5.2 upgraden??[/quote:e259d927f5]
‘Best’ speed geeft altijd 1x terwijl het een 4 speed brander is: opgelost. Brand nu keurig op 4 speed.
BUP werkt prima. Geen Buffer Underruns meer.
De countdown bij DVD is ook weer terug.
Geeft nog wel steeds de optie tot 8x DVD branden met de 106. En zeer hoge audiobrandsnelheden die helemaal niet mogelijk zijn met de 106. Slordig. Qua DVD authoring rekent hij niet langer opnieuw een MPEG-2 uit als die al kant en klaar wordt aangeleverd.
Het magere smoelwerk (menu met stilstaand plaatje zonder muziek en weinig filmpjes per pagina) is gebleven. Nog steeds geen vergelijk met iDVD en zeker niet met DVD SP2. Maar het werkt zeker beter dan v 6.0.

Samenvattend: de meest storende bugs zijn er uit. Voor gebruikers met een externe brander is een DVD authoren en branden nu stabiel en werkzaam. En kopietjes maken van eigen DVD’s resulteert niet meer in coasters.
Maar voor authoring van eigen DVD’s is de keuze bij een interne brander simpel: Gebruik iDVD.

Bedankt, ik blijf gewoon bij iDVD.

Hans