Eindelijk de switch van PC naar Mac

Hi folks,

Sorry als dit niet echt een interessante topic is maar ben vandaag euforisch :lol:
—> mij even voorstellen.

Ik ben Davy en woonachtig in Middelkerke (Belgie).
Reeds ruim 15 jaar werk ik al met PC’s en het fameuze windows systeem. Ik ben 2 jaar werkzaam geweest bij Exell (Grootste Belgische computerketen) als PC technieker en ben dus aardig wat op de hoogte van de technische zaken van PC’s en het “crashwillende” windows.

Reeds 4 jaar ben ik aan het twijfelen om de overstap te doen naar Apple en zoals vele mac gebruikers kwam die interesse door het prachtige design van de imac zo’n 4 jaar geleden…
Grootste twijfelgeval was mijn immense software bibliotheek die ik bezit en niet meer zou kunnen gebruiken onder :apple:

MAAAAAR, vandaag is het dus toch gebeurd… de verleiding was te groot :innocent: en de drang en het verlangen om met :apple: te werken werd me net iets te zwaar. 8)

Gevolg…Het idee om een nieuwe P4 3.0Ghz aan te schaffen van Dell heb ik netjes opzij geschoven en verstand ff op 0 gezet. Met andere woorden, ik heb vandaag m’n eMacje besteld en ben daar immeeeens trots op !! :smiley: De doorslag kwam er ook doordat ik tijdens mijn reis naar Thailand een mac stand ben tegengekomen en ik ff de eMac mocht uittesten.

DAMN !! Wat een knaller !! Draait lekker met 512MB ram en panther… ook nog es een 1.25 G4 processor… OMG

Sorry voor de euforie maar ik moest het even kwijt 8)

Bij deze heeft Apple er weer een gebruiker bij en is Micro$oft er weer eentje kwijt :stuck_out_tongue:

Welkom :)

Gefeliciteerd en welkom natuurlijk!

Je hebt een verstandige beslissing genomen!

[quote:db922ffa9c="MacDave"]Hi folks,

Gevolg…Het idee om een nieuwe P4 3.0Ghz aan te schaffen van Dell heb ik netjes opzij geschoven en verstand ff op 0 gezet. [/quote:db922ffa9c]
Ik vind het behoorlijk interessante topic, zeker omdat je werkzaam geweest bent bij Excell.
Ik zou trouwens willen zeggen dat je je verstand eindelijk gebruikt hebt en die Dell-zooi in de vuilbak gesmeten. Geloof de foldertjes van Excell nooit :wink:

En euh welkom

'k heb ook nog maar pas overgestapt en geloof me je merkt pas wat je hebt als je er enkele weken mee werkt (4 nu al). De stabiliteit en kwaliteit is ongelooflijk. Het enige minpunt is dat het een dure investering is. gefeliciteerd alvast !

Alvast bedankt voor de warme verwelkoming !

Ik heb alvast m’n ma overtuigd om een tweedehands mac te kopen (het is haar eerste computer…)
MacOS X Panther erop en beginnen maar !! :lol:

Kan alvsst beginnen sparen voor de G5 met LCD :wink: … bangelijk :roll:

:apple: rulez

Switchers weten volgens mij de Mac nog meer te waarderen! Welkom hier op het forum !

Welkom en gefeliciteerd met de switch! En maak je over die software maar niet teveel zorgen. Waarschijnlijk is de Mac af-fabriek al voorzien voor meer dan de helft van de dingen die je er bij Windows apart bij moest zoeken en de rest van de software komt ook wel goed. Dat was mijn ervaring althans toen ik zelf de switch maakte. De voordelen en gemakken van een Mac maken het gemis van een paar handige doch crashgevoelige Wintendo apps die je misschien moet missen meer dan goed.

[quote:3f2a54a9c5="Nameless little hunter"][...] Het enige minpunt is dat het een dure investering is.[...][/quote:3f2a54a9c5] Mja..je hebt dan ook wel een kwaliteits product onder je kont :P Maar euhm..deze kwestie is al vaak zat besproken in andere topic's..dus laten we het daar maar verder niet over hebben ok ;)

Ik heb zelf een iMac 400…en ik zit, eerlijk gezegt, liever achter die machine dan achter m’n AMD Athlon XP…die nu in de hoek stof staat te vangen :wink: Die draait heel af en toe om mijn game needs te vervullen :wink: :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd met de beste beslissing uit je leven!

welkom :D

Welkom in de wondere wereld van Apple Macintosh ;)

Gefeliciteerd & welkom!! :apple:

Welkom! Het leuke hiervan is dat een switcher makkelijker een PC gebruiker kan ompraten om eens met de Mac te werken. Dus zegt het voort!!! En veel plezier met je :apple: :finderoud:

idd ben nu 1 jaar en 5 maanden geswitched en heb al 8 mensen doen overstappen... toch niet slecht den ik :)

En dat noem je verstand op 0??? Ik noem dat verstand op 200! Welkom tussen alle Apple-gebruikers en geniet ervan met volle teugen! :wink:

wijsheid komt met tijd :D welkom

Gefeliciteerd, weer eentje erbij 8) Bij mij was het precies hetzelfde. Werd gek van windhoos en mij vrienden nu van mij, omdat ik maar blijf zeggen dat ze windhoos klote is :lol:

Goeie zet!

En welkom op ons forum!

Heb je ooit zoveel liefde ontvangen op een PC forum?