eindelijk exchange onder OSX

Heb zojuist mijn laatste classic app van mijn powerbook verwijderd: microsoft outlook voor exchange.

De nieuwe Entourage 2004 heeft eindelijk volledige Exchange support inclusief synchronisatie en niet de kreupele webclient van Entourage X. En: het werkt!

Ik ben blij…

Da's goed nieuws voor m'n werkplek! :)

Moet er aan de server kant nog dingen ingesteld worden?? Werkt deze verbinding via TCP/IP zodat VPN ook gebruikt kan worden?? Is er een howto beschikbaar voor beginners zoals ik??

Hartelijk dank alvast …
“sinds 2 weken aan de mac, en het bevalt uitstekend!!!”

ik had er genoeg aan om mijn:

-usernaam
-password
-windows domein

in te typen. De rest werd automatisch gevonden. Maar dit kan van netwerk tot netwerk verschillen volgens mij afhankelijk van exchangeserver versies e.d. mijn motto: just do it :slight_smile:

Dus je weet verder ook niet of er nog spannende instellingen aan de server zijn gedaan? want bij mij werkt het helaas niet zo simpel ... Maar zal zo nog eens een poging gaan ondernemen.

bij mij is er niets aan de server gedaan.

het werkt gewoon

exchange server 2003

waardeloze rommel is het entourage 2004. Als je gewoon wilt mailen werkt het leuk, maar volledige exchange support dacht het niet. Geen public folders support. Geen fatsoenlijke calender support Geen GAL(global adres list)

Microsoft heeft het weer lekker afgeraffeld. :evil:

over de calender ben ik redelijk tevreden. wat ik mis is dat ik andermans agenda's niet kan openmaken...

wat ik ronduit stom vind is dat wanneer ik attachments verwijder uit messages, dat op de server de attachment blijft staan. Dan noem ik niet synchroniseren… :frowning: