El Capitan

Ik heb eerder een bericht geplaatst maar deze is denk ik verwijderd. Ik wil graag EL Capitan downloaden in de App Store maar omdat ik nog op Mountain Lion draai komt EL Capitan niet naar voren.

Ik had een link gekregen om El Capitan te downloaden maar deze kan ik niet meer terug vinden. Weet iemand hoe ik El Capitan kan downloaden.

Alvast bedankt!

Ik kan wel upgraden naar macOS Sierra via software-update maar omdat mijn Macbook uit 2010 is en ik deze alleen maar gebruik om te internetten denk ik dat een ouder besturingssysteem meer geschikt is.

Er zit weinig verschil in prestaties tussen El Capitan en Sierra.

Als El Capitan het doet zal Sierra hetzelfde doen.

Nee hoor, je had het in het verkeerde subforum gepost en het is verplaatst door een moderator. Hier staat het nog: http://www.onemorething.nl/community/topic/besturingssysteem-2/

Deze vraag staat ook weer in het verkeerde subforum, dus die zal ook wel worden verplaatst.

Oké, bedankt!

Zal door Sierra mijn Mac niet trager gaan lopen aangezien hij nogal oud is?

Volgens mij heb jij (Shmoo) mij een tijd geleden een bestandje opgestuurd met Yosemite erop omdat ik hem niet kon downlaoden vanuit de App-store. Ik heb dat toen niet gedownload en nu kan het niet meer. Wat raad jij mij aan? Ik heb er werkelijk geen verstand welk besturingssysteem ik het beste kan gebruiken icm met mijn Mac uit 2010.

Ik kan nu alleen upgraden naar Sierra. De andere besturingssystemen kan ik niet downloaden in de App-store.