electronische leerweg omgeving [school]

hallo

ik heb voor school toegang gekregen tot een electronsiche leerweg omgeving.

http://doorn.cvo.wiscentral.com/Page/nctrue/sp1056/index.html

helaas wordt hij niet gesupport door safiri en firefox…
betekend dit dat het dan gewoon echt niet gaat op m’n mac?

groeten jesse

Dat is pas echt discriminatie!

Kan je die brakke IE voor Mac niet gebruiken? Ik heb hem niet dus kan het niet meteen testen.

Je hebt minimaal 5.5 nodig.

Ik heb hem ff getest:
Safari 1.03…NEE
IE 5.2:mac…Misschien*1
Netscape 7.2…NEE
FireFox 1.04…NEE
Opera 7.52

*1 : Ik krijg dit te zien:

[quote:7fb3eaa63e]
[b:7fb3eaa63e]Even geduld alstublieft…[/b:7fb3eaa63e]
Momenteel worden de bestanden opgehaald om N@Tschool! op te starten.

Indien dit de eerste keer is dat u N@Tschool! opstart kan dit enkele minuten duren. Indien de server recentelijk voorzien is van een nieuwe versie zullen deze bestanden opnieuw opgehaald worden.
[size=10:7fb3eaa63e](U kunt in de statusbalk van uw browser de voortgang volgen.) [/size:7fb3eaa63e]
[/quote:7fb3eaa63e]
Maar dit zie ik al 5 min. en geen laadbalkje

Je kan dan op school wel zeggen dat het niet werkt op je Mac, en dat je dan waarschijnlijk sommige opdrachten spijtig genoeg niet kan maken :wink:

Even serieus:
Zelfs op Windows in FireFox doet hij het niet, dat is ook al raar, ik zou toch eens een babbeltje maken met het systeembeheer, en anders ben je aangewezen op een Windows computer.
Ik heb hetzelfde gehad met het systeem van het Montessori Lyceum Amsterdam, dat hebben ze wel opgelost!

ja n@tschool.... Vergeet het maar met je mac dan, werkt echt enkel met IE... Een vriendin die in Brussel op school zit wou eens haar gegevens vanop mijn MBP opvragen en toen werkte het ook al niet. Gelukkig werkt dat van onze unif wel.

Dries

Met firefox 2 op XP

This browser is not supported, please upgrade to Internet Explorer 5.5 or higher.

[userAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0]

[quote:a000509370="Dries Geeroms"]ja n@tschool.... Vergeet het maar met je mac dan, werkt echt enkel met IE...[/quote:a000509370]

Jup, dat hebben wij ook op school. Achterlijke boel, ik gebruik het nooit. Ten eerst werkt het alleen in ie inderdaad, ten tweede kun je de weg NIET vinden. Het zit totaal onlogisch in elkaar.

ik ga wel ff klagen idd..

he jammer, toch weer overgelevert aan dat vervelende windows pctje! :cry:

firefox schijnt een optie/extensie te hebben waardor die kan doen alsof het internet explorer is, misschien werkt dit. Ik weet echter niet meer details, meer iets voor een meer ervaren persoon.

[quote:f1b04efa6f="greatpetie83"]firefox schijnt een optie/extensie te hebben waardor die kan doen alsof het internet explorer is, misschien werkt dit. Ik weet echter niet meer details, meer iets voor een meer ervaren persoon.[/quote:f1b04efa6f] IETab ([url=https://addons.mozilla.org/firefox/1419/]klik[/url]), maar is alleen beschikbaar als IE ook is geinstalleerd... en gaat dus niet op je mac werken

[quote:95445452a6="greatpetie83"]firefox schijnt een optie/extensie te hebben waardor die kan doen alsof het internet explorer is, misschien werkt dit. Ik weet echter niet meer details, meer iets voor een meer ervaren persoon.[/quote:95445452a6]

Nope, gaat niet werken. Wij hebben dit stukje prutssoftware ook op school draaien en het werkt echt enkel en alleen op windows + ie, had iets met een xml plugin te maken geloof ik.

Zelf als het werkt werkt het nog niet goed, hehe…