Elements 10 installeren

Ik heb parallels 7 op m'n iMac staan en wil nu PSE10 installeren vanaf de gekochte schijven, maar..... Hoe moet dat?
Ik had een proefversie gedownload, dat ging vlekkeloos maar nu met de schijf lukt het niet.
Er staan op de DVD 2 autorun-bestanden maar beide gaan niet over tot installatie van PSE.

Eerst de proefversie verwijderen en dan de gekochte installeren. Ik denk dat het zo werkt. Ik meen mij nl. te herinneren dat je als je programma's van Adobe wil installeren, je ook eerst de demo moet verwijderen voor je kunt overgaan tot de installatie van een nieuw product.

Het kan ook zijn dat ik mij vergis en dat dat niet zo is bij de producten van Adobe...

Heb ik inderdaad gedaan, maar ik weet niet eens met welke file ik moet starten om te installeren.

Volgens diverse fora op internet zitten er drie schijven bij het programma, een eerste 32-bit versie, een tweede 64-bit versie en een derde schijf waarop de installatiebestanden staan. Is dat bij jou ook zo?

Bron: http://forums.adobe.com/thread/1046573

Dat is gek, ik heb de Windows versie van Photoshop Elements 10 en er zitten 2 DVD's in de gesealde verpakking.
Op disk 1 staat dat ik daarmee moet beginnen.
Nergens staat iets van 32 of 64 bits.

Dan hebben ze het daar allicht over een Mac versie...

Kun je 'm ook niet uitvoeren als je rechtsklikt en kijkt voor 'Als administrator uitvoeren'?

PSE op een Mac via Parallels?!

Ja, dat gaat wel, hoezo?

Ja natuurlijk, maar waarom niet de Mac versie?

Omdat die niet in het NL bestaat!

Yggdrasil:
Als ik de file "Autoplay" start als administrator krijg ik het volgende te zien:
een scherm met:

"Wilt u het volgende prog toestaan wijzigingen aan te geven?"

daarna komt een schermpje met:

MAIN_FILE_VERSION

daarna:

PRODUCT_REGISTRY_PARENT

daarna "niets meer"....

Ik heb de Disk1 even in m'n Windows XP laptop gedaan, daar werkt alles perfect!
DVD erin en onmiddellijk komt de install-file in beeld!
Het moet dus aan de Mac/Parallels liggen!!

Eigenlijk is de vraag simpel.......
Waarom werkt de autorun.exe file niet als ik Parallels 7 en Windows heb opgestart en de DVD in de Mac stop.
Op de Windows XP laptop werkt het wel.

[quote=Hans Flick url=http://www.onemorething.nl/community/topic/elements-10-installeren#post-2504796 time=1356552483]Ik had een proefversie gedownload, dat ging vlekkeloos maar nu met de schijf lukt het niet.[/quote]
Die proefversie ("trial") van PSE 10 is gewoon de volledige versie. De enige beperking is dat die versie er na 30 dagen mee stopt. Als je de serial code (die bij je CD zat) invoert in de proefversie heb je de volledige versie tot je beschikking.

Heb ik uit armoede nu maar gedaan. Alles werkt nu maar vind het eigenlijk verbazingwekkend dat je niet met Parallels gewoon vanaf de DVD kunt installeren.