Ik wil een draadloze muis kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Naar welke zou ik eens naar moeten kijken.
Ik heb nu nog een G5 maar binnenkort een MacPro en geen Blue tooth.
Het zou ook een beetje ergonomisch moeten zijn zo als de logitec MX 400
Geen bluetooth? Zit wel een USB poort op neem ik aan. Dus dan haal je voor 9 euro een bluetooth stick en kun je alsnog elke bluetooth muis nemen (als de mighty mouse --> errug fijn al zeg ik het zelf..)
Waarom zou je geen muis met en draad willen als ik vragen mag? scheelt je ook weer "lege-batterij-wanneer-je-de-muis-nodig-hebt" stress als je met een project bezig bent.
Over de mighty mouse zijn de meningen erg verdeeld, de een vindt het een prachtding de ander een onding. De vraag is wat je nodig hebt en wat je wil; draadloos of niet, met of zonder extra knoppen/stuurwiel. Dan moet je kijken wat het beste in je hand ligt.
Het moet er één worden met twee knpoppen en scroll-wheel
Verder als genoemd moet het ergonomisch zijn ; "natuurlijk" in de hand liggen.
Het liefst draadloos maar dat is niet echt een must.
De mighty mouse van Apple zelf is geen optie, die ligt me helemaal niet.
[quote:56132b2861="MacBlade"]Het moet er één worden met twee knpoppen en scroll-wheel
Verder als genoemd moet het ergonomisch zijn ; "natuurlijk" in de hand liggen.
Het liefst draadloos maar dat is niet echt een must.
De mighty mouse van Apple zelf is geen optie, die ligt me helemaal niet.[/quote:56132b2861]
Ergonomische fit is afhankelijk van je eigen hand; ga dus gewwon eens naar en winkel en probeer wat muizen uit…
Waarom niet gewoon 'n wacom kopen en die standaard als muis gebruiken? Als je dan echt persee even je muis nodig hebt dan gebruik je gewoon je standaard meegeleverde muis.
Je moet er even aan wennen, maar als je eenmaal over bent wil je echt geen muis meer gebruiken.
Ik vind het aanbod aan Bluetooth muizen een beetje brak om eerlijk te zijn, het lijkt wel alsof Mighty Mouse de enige 'goede' keuze is. Ik zou het liefst een Bluetooth MX 400 zien, wat een heerlijk ding is dat!