eMac = herriebak?

Maken de nieuwe eMac's nog steeds herrie of zijn ze al een stuk rustiger? Graag jullie ervaring waarvoor dank.

Plannen? :wink: Een iMac (17") maakt zeker geen herrie, echt een aanrader!

De imac 15"ftp is een opstijgende harrier als "ze'" een dvd of cd probeert in te lezen

[quote:f81fb95846="JeePee"]Plannen? :wink: Een iMac (17") maakt zeker geen herrie, echt een aanrader![/quote:f81fb95846]

Idd, plannen. Helaas vrees ik dat een iMac niet in mijn budget past. Een eMac met quasi dezelfde specs past er nog net wel in, alleen hoorde ik iets vertellen over herrie en wilde ik nou precies even weten of dat wel zo is.

Ik heb er één en vindt dat de herrie erg meevalt...mijn Epson C80 printer maakt veel meer herrie! Totdat ik hier op het forum over herrie las was het me ook nog niet opgevallen dattie inderdaad wat meer geluid maakt dan de gemiddelde computer. Tov iMac krijg je veel meer computer voor je geld en standaard groot scherm. Echter geen TFT of mooi design, maar daar geef ik persoonlijk niet om.

Helaas, ik ben al jaren min of meer verplicht gebruik te maken van tft schermen, anders had ik ook een emac overwogen, alhoewel, het design van de iMac :kiss: ....... kweenie