email-keuze

zoals ik wel eerder heb verteld zit ik een beetje te twijfelen tussen de email-aanbieders ilse.nl en spymac.com. als het goed is heb ik een poll gestart waarin ik graag jullie meningen hoor!!

Oh ja, ik ben net een ding vergeten te vermelden nl.; Het gaat me vooral om de veiligheid van het emailadres. Ik wil gewoon niet/moeilijk te hacken zijn.

Ik heb nog wel een Gmail account voor je.... Dat lijkt me een betere oplossing.

sinds twee weken regelmatig gebruiker van GMAIL geweldig !!!!!!!

Wat is Gmail precies? Hoeveel opslagruimte heb ik dan? Is dit gratis en veilig?

[quote:d4e4597f7f="dirkbouwman"]Is dit gratis en veilig?[/quote:d4e4597f7f] Kan dat samen dan?

ok, in ieder geval gratis en ook in verhouding met ander gratis emails veilig en 'moeilijk' hacken.

bij gmail heb je een inbox van 1GB en je kune emails zenden en ontvangen van maximaal 10MB per stuk.

[quote:f2ebae88a8="dirkbouwman"]ok, in ieder geval gratis en ook in verhouding met ander gratis emails veilig en 'moeilijk' hacken.[/quote:f2ebae88a8]Moeilijk te hacken ...... hmmm waar ben je bang voor ? Alles is te hacken en laten we stellen het ene wat moeilijker als het andere maar. Als je een gratis account neemt what do you expect?

Het lijkt me er onwaarschijnlijk dat je account gehackt wordt. Spymac bied erg veel ruimte en services alleen ben ik niet echt tevreden over de s n e l h e i d!!!

Ilse heb ik geen idee van

Ik ben heel tevreden over [url=http://www.freemail.nl/]Freemail[/url]. Over de beveiliging tegen hacken: Geen idee, ben ik niet in thuis. Over spam: Ik ontvang steeds mailtjes van Ebay. Maar ja, dat komt ik me account daar op de ebay-site heb ingevuld. ... en helaas geen mogelijkheid om dit te stoppen. Maar verder ontvang ik geen ongevraagde mail. En de startpagina opent lekker vlot. En ik herinner dat dat met Ilse 'n stuk minder 't geval was. :D :mrgreen:

Informatie op de startpagina:

• een modern spamfilter
  • een virusscan
  • 24 uurs back-up
  • opslagruimte van 8 MB
  • verzendcapaciteit van 2 MB
  • maximaal 1 banner per pagina
  • extra lang houdbaar account: 6 maanden als je Freemail niet gebruikt
  • verder: auto-signature; vacation response
  • TV-Freemail: binnenkort kun je tegen (lage) telefoonkosten je mail lezen en beantwoorden op teletekst!
  • continue extra features

En zo wel weer genoeg reclame gemaakt…!

Gmail is razendsnel!

Spymac is gewoon altijd traaaaaaaaag, die hele site gewoon :cry: :evil:

Hoera !!!!!!!!!! Weer een poll !!!!

Ik dacht al, waar blijven ze toch :cry:

Even flauw...

Ik mis de optie ‘geen mening’ :cry:

Ja ja ja, altijd even weer vervelend doen als er iemand een polletje opent na zo'n hectische poll week...

Naja…
Ik kan ook Gmail aanraden… 1GB aan mail opslagruimte en het werkt idd snel.
POP3 (voor in bijv. Mail.app) is er nog niet maar wordt aan gewerkt, aldus bronnen binnen Google.

hoe kan ik eigenlijk mezelf registreren voor een Gmail emaildienst? ik zie echt nergens iets van 'register' of iets dergelijks.[/img]

ik kan je er eentje bezorgen, werkt alleen op uitnodiging. een prive bericht met je voornaam, achternaam en geldig email adre sis genoeg voor een uitnodiging :)

ik kan je email adres even niet vinden, wat is je email-adres? dan stuur ik je een emailtje en dan regelen we het!

zijn e-mail staat boven zijn bericht "Profiel Stuur privé bericht [b:cc4a3419a3]Stuur e-mail[/b:cc4a3419a3] Homepage iChat Yahoo MSN | Citeer"

:wink:

jaja, daar ik ik het emailadres: strifer @ email.com vinden. en ik moet een '@gmail.com' emailadres hebben. en die kan ik niet vinden.

stuur hem gewoon je emailadres via de webinterface :x en de rest gebeurd vanzelf