en hoe zit t nou met internet op de PSP? (was pixel vraag)

Oiii,

Ik heb via een collega 2 PSP’s kunnen bestellen voor een leuk prijsje.
Alleen ik lees overal weer hetzelfde over het beeldscherm.
Dode/slapende pixels etc.
Kijk ik weet dat als je er naar zoekt op internet, over alles wel gezeur is.
Maar weet iemand in procenten de problemen met het beeldscherm? Is dat veel meer dan met bv.
LCD monitoren of LCD tv’s. Of zijn de gewoon veel slechte gebruikers. (kleine insecten penetreerders ;))
Of zijn er mensen die gwoon super positieve ervaringen hebben?
Ik kan altijd alleen de negatieve vinden op het www.

Er zijn niet zoveel problemen met de PSP, er is voor slapende pixels een gifanimatie gemaakt die in ieder geval de slapende pixels weer goed maakt. Sony vervangt de PSP pas bij minimaal 5 dode pixels.

Je hoort het alleen als iets niet goed is he, als een PSP het perfect doet hoor je er niks over. Ik heb zo’n 25 vrienden/kennisen (moet ook wel als je een voor PSP geoptimaliseerd magazine maakt) een met een PSP en daarvan is er 1 met problemen.

Ik heb nergens last van, maar had hem ook eerst gechecked voordat ik hem kocht :)

De mijne is ook okay. Maar ik dacht dat Sony uiteindelijk besloten had dat je 'm met één dode pixel al mag omruilen?

Check: Sony geeft volledige pixelgarantie op PSP via Tweakers.net.

[quote:8d359a35a0="Xigh"]Er zijn niet zoveel problemen met de PSP, er is voor slapende pixels een gifanimatie gemaakt die in ieder geval de slapende pixels weer goed maakt. Sony vervangt de PSP pas bij minimaal 5 dode pixels.

Je hoort het alleen als iets niet goed is he, als een PSP het perfect doet hoor je er niks over. Ik heb zo’n 25 vrienden/kennisen (moet ook wel als je een voor PSP geoptimaliseerd magazine maakt) een met een PSP en daarvan is er 1 met problemen.[/quote:8d359a35a0]

statistisch gezien zouden er dan 4% een defect vertonen. Dat vind ik reuze meevallen. Volgens mij valt het ook allemaal reuze mee met dat dode pixelverhaal.

en [color=red:fa2765c49f][url=http://www.psp-vault.com/Article168.psp]HIER[/url][/color:fa2765c49f] kan je zo'n animatie downloaden... wat volgens mij ook voor je gewone beeldscherm kan gebruiken.. alleen moet je hem soms 1 uur, 4 uur, of soms 15 uur laten draaien... (aldus de verhalen)

Bedankt allemaal, heb inmiddels een PSP aangeschaft. Heb ergens onderin het beeld net boven de selectknop een mindere pixel zitten. Dit valt alleen op als je hem weet te vinden. Volgens een collega/mede psp bezitter is het een slapende pixel. Verder ben ik super tevreden met mijn PSP. Heb een hardcase en een screen protector van Logitec dr voor gekocht. Alleen jammer dat die screen visor niet mee de case in kan.

Ben nu aant stunten met het internette op mijn PSP.
Want dat lukt me nog steeds niet echt.

nou tis gelukt hoor dit is myn eerste bericht via mn psp :P

Hoe heb jij het ingestelt op je psp, het lukt mij niet om online te komen omdat die telkens een foutmelding geeft

myn draadloos internet thuis is niet beveiligd, dus als ik ga zoeke dan vind de psp hem redelyk vlot. Verder instellen spreekt voor zich. Je zou evt je beveiliging tydelyk uit kunne zette om te kyke of het dan wel lukt. Suc6! (idd weer vanaf de psp!) ps. weet iemand welke sites nog meer lekker draaie op de psp?