En wat vinden we van de MSN 4.0?

Nou, mijn verwachting van Microsoft-software is weer helemaal uitgekomen.

Je lekker maken met een “upgrade” terwijl het aanvoelt als de pre-alpha-release van versie 3.5.1. Dat je dit als software durft uit te brengen.

Met andere woorden: Het is weer zwaar klote!

Het zal wel aan de policy van microsoft liggen, het is goed als het net goed genoeg is…

bij deze alvast mij excuses voor dit taalgebruik

Tja... ik heb nou niet het idee dat ik naar amazing new stuff zit te turen als ik msn 4.0 opengooi. Heb 'm er dan ook maar weer vanaf geknald....

we vinden dat....

…microsoft dringend in nood is van goede programmeurs,

…microsoft met dit onderontwikkelde derivaat van msn 6 voor windows een Westvlaamse arrogantie toont tov. ons Mac gebruikers.

2 dingen:

1: een ander icoontje
2: belangrijker, het versturen en ontvangen van bestanden naar WinMSN gebruikers werkt nu wel 8).

Om dit nu een nieuwe versie te noemen, het is eerder een update. Maar ja we mogen denk ik al blij zijn dat M$ nog iets doet voor de Mac… :? wij de 3%:apple: van de wereldwijde computergebrulkers volgens dit lovende artikel over Office 2004.

Ik gebruik hem nu al een tijdje *Stoute Casper!!* en ik vind hem wel een heel stuk stabiler. Hij zorgt er niet voor dat je Mac de hele tijd vast loopt, wat die vorige versie wel deed. Maar verder is het precies hetzelfde: Prut dus!

Nee niet wereld schokkend. Wat iedereen gehoopt had. Maar velen ook niet verwacht hadden.

Nu maar hopen dat ze ooit een keer gaan inzien dat MS
Langzaam terrein begint te verliezen en dat ze wat toeschietelijker
worden naar Linux en Mac OSX gebruikers.

Ik heb nu al redelijk wat mensen om gekregen om of naar OSX over te stappen.
Of zelfs hun Windows computer te verpatsen. Aangezien de consument moe
wordt van al die lekken in dat systeem. En als MS nu hetzelfde straks is als
op een windows computer. Dan gaat het turnen van mensen me nog makkelijker af :wink:

[quote:5f6072238a="Dia de los Muertos"]... Het is weer zwaar klote!...[/quote:5f6072238a]

en gelijk heb je…

Idd, niet al hun developers zijn top (uitzondering misschien wel office voor Mac). Het is ook niet voor niets dat Steve Ballmer schreeuwt dat externe developers belangrijk zijn voor microsoft... Zie (filmpje): http://www.ntk.net/media/developers.mpg Bweeek

Beste mensen!

Wat ik niet zo goed snap, is dat we ons hier zo druk over maken?? Iedereen wiens geestelijke gezondheid hem of haar lief is zou moeten proberen geen micro$choft-appz te gebruiken. Ik gebruik ICQ, werkt prima. Ik heb geen behoefte te messagen met MSN-mensen, maar als ik dat wel zou hebben zou ik Fire of Protheus kunnen gebruiken, toch?

Natuurlijk is MSN ranzig, teleurstellend, lelijk en irritant! Het is een Micro-Kots programma! Zo hoort dat dus ook! Happy, happy, joy, joy!

8)

een nieuw icoon.......... een paar nieuwe emoticons (die voor Windows allang gemaakt zijn, dus effe copy-pasten dus) en zogezegde verbetering van de stabiliteit...... :roll:

Een grote, grove schande. Ik hoop dat het laatste woord hierover nog niet is uitgesproken.
I feel screwed

[quote:0dbaccc826="R@MIREZ"]Idd, niet al hun developers zijn top (uitzondering misschien wel office voor Mac). Het is ook niet voor niets dat Steve Ballmer schreeuwt dat externe developers belangrijk zijn voor microsoft... Zie (filmpje): http://www.ntk.net/media/developers.mpg Bweeek[/quote:0dbaccc826]

Hij zweet zeker omdat ie weet dat Apple in een opmars is :stuck_out_tongue:

ik heb hem nog niet geprobeert, omdat ik nog geen mac heb :frowning:

Ik had em ook al een tijdje :o maar ik ben na een week weer iets anders gaan gebruiken met andere woorden msn "4" (had net zo goed 3.5.1 kunnen zijn ofzo) is bagger, ik wordt constant er van af gekickt als ik in gesprek zit met iemand. Ik zie ook nauwelijks veranderingen op het icoon na en de "verbetering" van het verzenden van bestanden. En waarom kunnen wij nog steeds niet een avatar gebruiken terwijl dit al lang mogelijk is (zie dMSN, aMSN enz.) we worden weer zwaar achtergesteld door microschoft :apple:

...... en die ikoontjes bewegen niet eens - zoals bij Windows.... wat een sof..... :(

[quote:93bd1ab428="Jurriaan."]....... en de "verbetering" van het verzenden van bestanden...... :apple:[/quote:93bd1ab428]

nou, dat is bij mij nog nooit gelukt dus, ook onder die ‘nieuwe’ 4.0 niet.
wat is de truuk om dat wel voor elkaar te krijgen dan?

verder is het gewoon een minimale update. de kleur van de icoontjes in je dock is ronduit lelijk geworden. paar saaie emoticons, nog steeds geen mugshot, geen geluid, geen cam, geen files, geen spelletjes.
de helft boeit me niet zoveel, maar geluid, mugshot en filesharing zouden ondertussen wel eens beschikbaar mogen zijn!

[quote:54ce5fe853="Paetor"]Beste mensen!

Wat ik niet zo goed snap, is dat we ons hier zo druk over maken?? Iedereen wiens geestelijke gezondheid hem of haar lief is zou moeten proberen geen micro$choft-appz te gebruiken. Ik gebruik ICQ, werkt prima. Ik heb geen behoefte te messagen met MSN-mensen, maar als ik dat wel zou hebben zou ik Fire of Protheus kunnen gebruiken, toch?

Natuurlijk is MSN ranzig, teleurstellend, lelijk en irritant! Het is een Micro-Kots programma! Zo hoort dat dus ook! Happy, happy, joy, joy!

8)[/quote:54ce5fe853]
toch gebruikt iedereen die ik ken msn en geen icq of aim … :x

Paetor heeft gelijk; Waar maken we ons druk om? Eens microsoft, altijd bagger!

Ik zie nog altijd de avatars niet van mijn contacten :cry: . Niet veel nieuws onder de zon. Heb hem wel geïnstalleerd en zal hem ook blijven gebruiken :lol: .

Files versturen lukt nog steeds niet. Ben wel wat teleurgesteld. Had verwacht dat dit ging werken.

Te lezen aan de reacties bespaar ik mij de download.

Ik wacht wel op de verder ontwikkeling van aMSN.
Waarvan binnenkort de 0.91 versie uitkomt, helaas vertraagd vanwege een bugje in de TkAqua, whatever that may be… :expressionless:

Ok, het is meer een update, maar goed. Ik gebruik hem nu wel gewoon. Files versturen en ontvangen lukte overigens ook al bij 3.5 bij mij.

Deze 'update' is gewoon zooo ontzettend zielig, dat ik er eigenlijk alleen maar om kan lachen... :D