enable software update in sys prefs?

Hoi,

Heeft iemand enig idee hoe ik de optie ‘SOFTWARE UPDATE’ geactiveerd kan krijgen in mijn system prefs? Momenteel is dit onderdeel nergens te vinden, maar ik weet niet of het niet is geinstalleerd of gewoon disabled.

Enig idee hoe ik dit kan checken?

Thx! 8)

PB G4 Tit.

Welk systeem draai je en wat zie je dan wel als je softwareupdates paneeltje uit je voorkeuren kiest??

sys: OS 10.7.2 wat ik zie: helemaal niets mbt software in mijn sys prefs. De IT dept van het bedrijf waar ik werk heeft deze disabled of niet geinstalleerd. Nu wil ik graag weten hoe ik igv disablen weer kan enablen of igv niet installeren, de software update weer kan installeren...

thx!

10.2.7 mag ik hopen... Anders wil ik graag een kopie van je systeem ;) Maar in antwoord op uw vragen: Dan zullen er in je gebruikersprofiel beperkingen zijn gezet, programma's die je niet mag draaien.

Je systeembeheerde kan deze in je gebruikersprofiel weer aan zetten. Bij OSX hoef je eigenlijk nooit iets er bij te installeren.

thx,

tuurlijk, 10.2.7 it is… :wink:

enig idee hoe ik ZELF in mijn gebruikersprofiel kom, zonder naar sys beheer te gaan?

thx//

Ja hoor, met de login en het wachtwoord van de admin.

Da’s echt de enige manier. Unix zit goed op slot.