eNewsletter

Ik snap niet hoe apple het doet zo'n apple nieuwsbrief (eNewsletter). Ik wil dit ook graag kunnen maken! Het lukt me maar niet om dit voor elkaar te krijgen. Zijn hier speciale programma's voor? Ik werk vanuit Freeway. Op zich lukt het wel om hem te versturen maar de plaatjes sluiten niet op elkaar aan. Ze worden niet aansluitend weergegeven zoals ik de html pagina heb gemaakt. Wie kan mij helpen om dit onder OSX te leren?

Alvast bedankt, ik ben dit al heel lang aan het uitzoeken maar het lukt me echt niet.

Er zijn diverse Applescript te downloaden die 'claimen' dat ze html kunnen mailen, maar die werken alleen met tekst niet met jpg of gif plaatjes erin gekoppeld.

Ik verstuur zo af en toe een mailing en in Windows2000 kun je vanuit explorer de ‘pagina versturen via mail’ en dat werkt prima.

Voor de Mac is het mij ook nog niet gelukt. Nergens kan ik optie vinden in een browser die dit verzorgd. Balen…

Ik heb ff gezocht op versiontracker en vond [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17507]dit[/url] :wink:

Er is nog een programma… dat heet Max Bulk Mailer maar kan het ff niet zo snel online vinden