Entourage, BCC to self. How?

Ik probeer mezelf op ieder emailtje te BCC in Entourage, Office 2004. Iemand enog idee hoe dit kan? Ik kan het nergens vinden.

gewoon 'nieuw bericht' , je krijgt dan 4 velden te zien waarvan 3 onder elkaar en 1 naast de drie velden. Het onderste veld van de drie velden is het BCC veld.

dat begrijp ik. Maar als ik nu een nieuw mailtje stuur dan moet ik mezelf weer expliciet BCCen. DAT wil ik automatiseren.

[quote:45d78ad665="cabbie"]dat begrijp ik. Maar als ik nu een nieuw mailtje stuur dan moet ik mezelf weer expliciet BCCen. DAT wil ik automatiseren.[/quote:45d78ad665]

in je send items staat uiteraard ook je verzonden mail, wil je perse bcc-en dan maar een scriptje maken. Ik zie echter niet de logica, maar ieder z’n ding.

moet je niet gewoon ieder bericht automatisch laten bewaren in verzonden items?

Wat MwM zegt! Dat kun je gewoon instellen in de Prefs -> Mail & News Preferences -> Compose: rechts bovenin kun je onder General drie vinkjes aan / uit zetten; de middelste ([i:ffbf74b55a]Save copies of messages in Sent Items Folder[/i:ffbf74b55a] Automatiseren zou je ook met een Rule kunnen proberen en die dan elke dag loslaten op je [i:ffbf74b55a]Sent Items[/i:ffbf74b55a]. Die Rule zou iets moeten zijn als : IF any recipient is not jouwemail@mail.nl Then Forward to jouwemail@mail.nl

Of een echt AppleScript in elkaar knutselen, maar dan moet je niet bij mij zijn. :smiley: