entourage en HTML

Ik weet het. Ik weet het.....

Je moet het niet willen…

HTML maltjes versturen…

MAAR… als je dan toch mail wil versturen in HTML, bijvoorbeeld als een header voor je logo bijvoorbeeld van je bedrijf, is het wel errug handig. i.p.v. een in elkaar geknutselde handtekening met een image.

Weet iemand een oplossing hiervoor in entourage???
Ik heb de nieuwe 2004 versie, maar daar kan ik het ook niet echt vinden.

Kan iemand mij helpen?

:oops: [/b]

Als je een nieuwe email maakt in Entourage 2004 kun je in het menu onder Format de optie HTML aanvinken en je vervolgens uitleven. Of is dat niet wat je zoekt?

Duh ow ja, zie net dat je ook in de preferences van Entourage (bij Mail & News Preferences -> Compose) kunt instellen wat het default formaat van je emailtjes moet zijn. Voor als je vaak HTML-mail zou willen versturen...

Nee, dit is niet echt wat ik bedoel.

Ik wil een soort html template aan kunnen maken die elke keer opkomt als ik een nieuwe mail wil versturen.

Bij dat $#@%^&^$# MS Outlook zit dat er standaard in en kan je zo een eigen mailtemplate aanmaken.

Zoiets wil ik ook alleen dan met entourage

Hmmm, geloof dat er daarvoor niet veel andere opties zijn dan een HTML signature maken en daar alles in stoppen wat je wilt.

Onder tools -> signature kun je dit aanmaken. Elke keer als je een nieuwe mail begint komt dit als eerste in het scherm.

Succes!

Cornel... Kan alleen met de PC versie van Outlook. Heel triest. I know. En templates die je daarmee gemaakt hebt kun je niet gebruiken in Entourage.