Entourage kan adresboek niet ophalen van Exchange Server!!!

Geachte Macgebruikers

ik werk als systeembeheerder bij een bedrijf die een gemixte omgeving heeft.
De clients zijn voorzien van mac 0s9/X en windows 2000/XP. Verder hebben wij 5 servers waarvan 1 Windows 2000 Mailserver (active directory, Exchange 2000) en een OS 10.2.8 Server.
Ik wil graag alle os9 werkplekken overzetten naar os X, maar ik wacht hier toch nog mee vanwege de problemen die ik ondervind m.b.t. de mail.
In zowel Entourage als Mail werkt de koppeling naar de exchange Server niet naar behoren :cry:
Mail ontvangen en versturen werkt perfect, maar het centrale adresboek krijg ik op beide programma’s niet te zien!?
OS 9 i.c.m. outlook heeft hier helemaal geen problemen mee. Ik kan natuurlijk outlook onder classic gaan draaien, maar dan kom ik nog niet van os9 af!

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb ook gehoord dat je d.m.v. LDAP wel het centrale adresboek kunt zien, maar hoe is dit in te stellen?

Groeten
MacFlex
:finderoud:

Hier ook een Exchange Server, en OSX 1.3.3 Wij hebben op de Exchange Server IMAP draaien, ik zie in Mail wel al die Exchange mappen (Contacts, Calender, etc), maar of het naar behoren werkt weet ik niet want niemand gebruikt dat hier...

[quote:446b21313c="MacFlex"]Heeft iemand hier een oplossing voor? :finderoud:[/quote:446b21313c]

Hoi MacFlex,
Kijk eens op www.snerdware.com, hier staan handige tools voor de koppeling MacOs X en Exchange.

Cyberwolf

Dankje Cyberwolf, waarschijnlijk is AddressX de tool die ik kan gebruiken. Jammer dat het shareware is en dat je de trial niet functioneel kan gebruiken.... Als ik alle gegevens van ons netwerk in AddressX invul dan moet ik mijn serial invullen en laat ik die nou net niet hebben!! AddressX 1.0 (de vorige versie) is nog wel freeware alleen niet meer te downloaden.....

Kan ik nog niets zonder te betalen!!!