Entourage/Mail

Het valt me de laatste tijd op dat ik geen mailtjes meer kan ontvangen van mensen die een Hotmail account gebruiken, heeft iemand hier misschien een oplossing voor :roll:

moet m.i. gewoon kunnen. waarom heb je die indruk?

Omdat ik steeds van mensen te horen krijg dat ze een mailtje hebben gestuurt maar ik ontvang niets :sealed:

Ik controleer dagelijks mijn hotmail met Entourage. Dit werkt probleemloos.

[quote:44f93566a4="Schorpioen"]Omdat ik steeds van mensen te horen krijg dat ze een mailtje hebben gestuurt maar ik ontvang niets :sealed:[/quote:44f93566a4]

ik heb je een meeltje gestuurd. kijk daar even naar dan probeer ik dat wat in de meel staat

mijn hotmail blijkt ook wel eens ergens te blijven hangen....mail komt niet aan maar maakt niet wat voor prog of dat ik het online check...heel irri.

je moet eigenlijk een hotmeelacc. niet willen zeker niet met al die reclamezooi, maar ik gebruik het als escape/alternatief

[quote:a78c91b84a="mike"][quote:a78c91b84a="Schorpioen"]Omdat ik steeds van mensen te horen krijg dat ze een mailtje hebben gestuurt maar ik ontvang niets :sealed:[/quote:a78c91b84a]

ik heb je een meeltje gestuurd. kijk daar even naar dan probeer ik dat wat in de meel staat[/quote:a78c91b84a]

ik heb gereageerd, kijken of het lukt

Ja nu heb ik het wel ontvangen, maar het blijft een raar gegeven dat sommige mensen klagen dat ik hun mailtje niet ontvang :(

Ik heb een keer de ultieme test gedaan, een e-mail account aangemaakt bij hotmail, gewoon iets van mijnnaam@hotmail.com.

Heb het adres nooit aan iemand gegeven, heb er nooit een mailtje mee verstuurd, helemaal niets mee gedaan. Als je dan een week of twee later eens in je inbox kijkt… 't Is echt te ziek ook, die privacy policy van Microshack…

figgermeout@hotmail niets mis mee. Pleur maar vol. !s nu nice and clean. En vol is vol. 8)

Vaak komt het doorgeven van een @ mail adres niet goed door.
Zeker niet via telefoon. spellen is een optie maar vaak ook erg verwarrend, kduward, udeward, tduward.
Dan komt het ook niet aan dat weet iedereen.

[quote:15be711112="Urbin"]. En vol is vol. 8) [/quote:15be711112]

Druk is meer politiek correct, he…

Heb het over mijn mailbox vrind :wink: