Entourage Office 2004 overzetten van G4 PB naar Intel Imac

Ik heb net een nieuwe Imac en heb meeste dingen wel over kunnen zetten maar loop nog vast met Entourage waar ik mijn mailings mee doe. Hoe kan ik de Addressbook en Accounts overzetten? Zijn er mogelijk problemen bekend over het overzetten hiervan?

Bart

Na het verpesten van iets in osx moest ik opnieuw installeren, ik heb toen eerst bij entourage de geexporteerd en kon het later op die manier zo terug zetten. Ik zit nu even niet achter mijn mac maar exporteren is snel terug te vinden.

Kijk eens in Mail onder het tabje Archief -> Importeer postbussen. Otie 2 kijk onder tabje Help -> tik in het zoekveld van de Help viewer Entourage in..

[quote:3ef95b36a9="Mr Evil"]Na het verpesten van iets in osx moest ik opnieuw installeren, ik heb toen eerst bij entourage de geexporteerd en kon het later op die manier zo terug zetten. Ik zit nu even niet achter mijn mac maar exporteren is snel terug te vinden.[/quote:3ef95b36a9]

Ik kan met het exporteren geen groepen exporteren, dan moet ik eerst elke groep kopieren naar een Note en dan die note exporteren: ik heb iets van 30 groepen… Is echt geen andere oplossing?

Gr,
Bart