Entourage probleem met verzenden-ontvangen

Ik heb net Entourage geinstalleerd, ziet er leuk uit. maar als ik mail wil verzenden/ontvangen krijg ik de foutmelding:

[quote:7ef7b1e53f][i:7ef7b1e53f]Geen kiestoon gedetecteerd. Controleer de telefoonverbinding en probeer het opnieuw.[/i:7ef7b1e53f][/quote:7ef7b1e53f]

En dit terwijl ik een adsl verbinding heb die het gewoon doet. Want als ik via Mail probeer te verzenden-ontvangen doet ie het wel gewoon.

Kent iemand dit probleem of weet iemand hoe ik het kan verhelpen? :?

Welke versie van Entourage gebruik je? In Entourage 2004 kan ik niets vinden van instellingen die te maken hebben met de verbinding. Maar het lijkt erop dat je ergens hebt gekozen om de inbelverbinding te gebruiken voor het ophalen van mail. Heb je dat in Entourage niet ingesteld, kijk dan eens in je netwerk regelpaneel. Zorg dat daar de ethernet of airport netwerk verbinding boven de modem verbinding staat. Dan heeft die altijd voorrang.

Ik gebruik (probeer te gebruiken) Entourage 2004. En de modemverbinding staat onderaan, onder de ethernet verbinding in systeemvoorkeuren. Op een of andere manier vindt Entourage de adsl verbinding niet.

Ik kan me er ook niks bij voorstellen. Entourage gebruikt toch gewoon de tcp/ip instellingen die beschikbaar zijn... Wat gebeurt er als je in je netwerkvoorkeuren je modem uit zet (niet meer zichtbaar)?

Dank je, dat werkt. ik heb de interne modem in de netwerkinstellingen uitgezet, en nu vindt Entourage wel de bestaande verbinding.

nou eens even kijken hoe dat entourage eruit ziet en werkt…

:slight_smile: