Entourage probleem

Hoi, mijn superbetrouwbare G5, heeft me een keertje in de steek gelaten en sloeg vast. Na een herstart bleek alles van Microsoft Entourage weg te zijn. Alle inkomende, uitgaande en reeds ontvangen mails zijn verdwenen.

Als ik ga kijken in gebruiker/bibliotheek/preferences/microsoft/com.microsoft.Entourage.prefs.plist
etc blijken die allemaal 4kb te bevatten en is dus weer helemaal leeg.
M.a.w. hij heeft gewoon een nieuw voorkeurenbestand gemaakt en ik ben alles kwijt.

DUS… ik zit in de shit, want mijn laatste mail backup is van januari 2004.

kan iemand mij hier iets meer over vertellen of helpen?

cornel :x :x :x :x :x

Volgens mij staan je mailtjes in je home map onder documents / microsoft user data / office x identities / main identity

Check even of je wel als juiste gebruiker bent ingelogd, zoals JazzEye al zei moet je maildata in je home-directory staan. Als je dus als een andere (nieuwe na een crash?) inlogt zie je die mail niet.

Ja sorry jullie hebben gelijk. staat inderdaad in die directory. Maar daar heb ik nu 2 Identities staan.. 1 van 400 kb en 1 van 18 MB. Dia van 18 Mb moet de juiste zijn. alleen als ik die alleen in de directory zet vraagt hij of ik alles wil "rebuilden" normaal of advanced. Dat gaat allebei niet.

En de tool op versiontracker " Entouraid" werkt ook niet. Die knalt er telkens uit.

Ben dus niet veel verder dan een database die corrupt is.

:evil: :cry:

heb je deze gezien? http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;268322

sorry, deze reactie is een beetje offtopic, maar door het lezen van dit draadje kwam ik met een vraag te zitten:

welke map moet je hebben om een backup te maken van je feitelijke mailtjes?
dus; waar worden je emailtjes op je HD opgeslagen.

[quote:f2234ca2bb="stinky"]sorry, deze reactie is een beetje offtopic, maar door het lezen van dit draadje kwam ik met een vraag te zitten:

welke map moet je hebben om een backup te maken van je feitelijke mailtjes?
dus; waar worden je emailtjes op je HD opgeslagen.[/quote:f2234ca2bb]
Documenten>microsoft user data>office x identities>main identity.

@vogel:

okay, dus die zitten allemaal in die ene ‘database’-file?

handig om te weten, backup ik die volgende keer ook even mee naar een dvdtje

Bezoek ook eens deze Entourage Help pagina: http://www.entourage.mvps.org/toc.html