entourage spelling

Hallo,

heeft iemand enig ide hoe het kan komen dat ik in word wel NL spellincontrole heb en in Entourage (zelfde office pakket) niet?
Ik kan het ook niet aanzetten.
mist er een bestand of zo?
iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt.

Zit entourage in de office map? Zie je in "general preferences" tab "spelling" Dictionary language : en dan een taal? Ik heb daar Dutch staan.

In Entourage: Tools --> Change Dictionary --> Dutch

Vwalaa!

was het maar zo simpel, entourage staat in de office map, preferences/spelling/dictionairy language staat: no languages available... ik heb al geprobeerd om de woordenboek bestanden van Word aan te kiezen maar daar doet hij niks mee en na het herstarten staat hij weer op not available. ik begrijp er niks van!

Zou het kunnen dat je Office hebt geïnstalleerd met behulp van het installatieprogramma? Het zou dan best eens kunnen zijn dat je Nederlandse woordenboeken niet zijn meegeïnstalleerd. Ik denk dat de woordenboeken voor Nederlands even handmatig van de cd in je huidige Officemap moet zetten. Je kunt die als het goed is vinden in: Microsoft Office (v.X of 2004)/Shared applications/Proofing Tools. Je hebt de bestanden Dutch Hyphenation Dictionary, Dutch Spelling Dictionary en Dutch Thesaurus Dictionary nodig. Sleur en pleur van cd naar de map op je mac.