Entourage temp folder missing!!

na installatie van Office X krijg ik bij opstarten Entourage: the "Entourage Temp" folder couldt not be found. Hij staat er wel degelijk maar krijg Entourage niet aan de praat. De rest werkt wel.

Ondanks MS softtware iemand suggesties/oplossingen/tips etc.?

Ik heb de site niet nageplozen op jouw probleem, maar ik heb er wel al plezier van gehad:

The Entourage Help Page

ik had al zo'n, vermoeden dat ik dit zou ontlokken en ongelijk geven doe ik je niet maar ik kan alleen niet uitstaan dat ik het niet voor elkaar krijg!

Ik heb toch maar even gezocht en kwam dit tegen op die site:

[quote:ad1d0960d7][b:ad1d0960d7]Error: ‘Entourage Temp Folder’ is missing [/b:ad1d0960d7]

Ensure that the ‘Entourage Temp Folder’ is located in the following path:

~/Documents/Microsoft User Data/Entourage Temp Folder

Note: Understand the tilde (~) character here.

You need to be logged into the identity for which the ‘~’ represents. If you find the folder in that location but you still can’t open Entourage and still receive the error, try removing and re-installing Office X. Insert the Office X CD, then open the Value Pack. Click the Value Pack Installer. Check “Remove Office”, then install. Run the “Remove Office” utility. Now, do a drag-and-drop install of Office and try re-launching Entourage.[/quote:ad1d0960d7]

En als ik zo dat herinstallatie advies lees, dan denk ik als eerste aan privileges die misschien niet goed staan. Dus daar zou ik eens mee beginnen.

Dank voor je actie. had dit reeds gevonden en werkt niet. Zodra je de updates erover heen gooit ontstaat het probleem weer. Heb er inmiddels de brui aan gegeven en entourage kan de boom in. Gebruik nu doc. xls en ppt en voor email GyazMail.