Ik heb een probleempje met het importeren van ill. eps bestanden in photoshop, het gehele document blijft leeg na openen van een eps bestand in photoshop, ook bij knippen en plakken van ill. naar photoshop.
Wat je het beste kunt doen is gewoon photoshop en illustrator allebij opennen en het illustrator doc. gewoon overslepen naar je photoshop doc. in photoshop krijg je direct de mogelijkheid op het geimporteerde bestand te schalen als vectoren bestand dus...... simpeller kan niet.....succes groeten SAVE
het enige dat ik wel weet is dat als je in je voorkeuren voor het klembord in illustrator "kopiëren als: pdf" hebt aangevinkt je geen items in illustrator kunt kopiëren en plakken in photoshop. Het vreemde is dat de eerder genoemde manieren dan nog wel zouden moeten werken (plaatsen van illustrator bestand in photoshop, openen van illustrator .eps of .ai in photoshop, exporteren van illustrator naar .psd, slepen van ene document naar andere). Ondanks dat misschien toch even de moeite waard om je voorkeuren te proberen.
Dank je wel Frans voor je antwoordt, ik had zelf al in de voorkeuren
gekeken maar kon zo snel niks vinden.
Nu heb ik een voor een de voorkeuren aan en uit geschakeld en gekeken of het wel lukte en warempel het lukt weer om eps-file te importeren in photoshop.