EPS van logo gezocht

Iemand een EPS van dit logo, of weet je het lettertype?:

[img:2f8ae0b283]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=16748[/img:2f8ae0b283]

Alvast bedankt!

Frutiger?!

Het is het logo van het nederlands instituut certificatie en Registratie Makelaar-taxateurs onroerende zaken. Ik heb pas een opdracht afgerond voor een makelaar, maar die vertelde dat dit logo pas vervangen is door een nieuwe. Dit is dus het oude logo. Het nieuwe logo heb ik wel voor je in EPS

en anders maak je er toch gewoon zelf een nieuwe EPS van? zo ingewikkeld is die niet..

Van een bestaand logo zelf een EPS maken lijkt me niet verstandig. Hij is niet heel moeilijk nee, maar ik ben bang dat als iemand ziet dat het niet origineel is (de kans is wel zeer klein natuurlijk) dat ik de pisang ben! Je mag ook niet het logo van Shell namaken omdat het makkelijk is. Ik doe dat dan ook niet. Mijn cliënt had alleen een gifje (net als ik) en met de spoed die erbij komt kijken kan ik hem niet terugsturen om hem een goed logo te laten aanvragen (woensdag a.s. moet er een hele huisstijl naar de drukker en de website ontwikkeld zijn).

Ik heb inderdaad begrepen dat het het oude logo is en dat die “C” aan het begin er af moet. Thanx MaCrave, ik stuur je een PB!

www.brandsoftheworld.com :evil:

Leuk ook dat je die link geeft maar als je zelf even had gekeken had je gezien dat het logo er niet op staat. Ik zou hem zoals gezegd gewoon even zelf maken, het is niet zoveel werk en in dit geval ook sneller dan het EPS bestand vinden.

Tsja, als de C er vanaf is is het helemaal in 3 seconden nagemaakt. Je zal ze toch ff moeten benaderen, om de juiste PMS of CMYk waarden op te vragen. kan je ze gelijk vragen om een EPS (Dus niet via je klant, maar direct bij het instituut). Succes

Wat ik zou doen is de afbeelding Livetracen.... eerst weten welke color het logo is.

Omdat dit tekst is op een witte achtergrond is dit goed te doen… daarna kan je hem gewoon livepainten met de kleuren.

:roll:

Mmmm geen goed idee die LiveTrace. Zitten namelijk nogal veel ankerpunten in. Nee vragen was de beste methode.