Epson 3490 Scanner op iMac Core Duo?

Hallo allemaal, Twijfel of ik al een Intel iMac zal kopen, toch wel onder de indruk van de reacties van de mensen die hem hebben. Ik ben even mijn hardware aan het checken: Canon IP4000 werkt native onder OSX 10.4.4, dus dat is ok. Maar of mijn drie maanden oude Epson Scanner 3490 blijft werken? Epson heeft bij de software dowloads al keurig een apart kopje OSX PowerPC en OSX Intel gemaakt, maar verder wordt er alleen over printers gesproken. Iemand een idee?

Bedankt
Crispijn

Alle software die nu onder 10.4.x werkt zal hoogstwaarschijnlijk ook op de intel werken, zij het dan via de rosetta-emulatie, die niet-intel progs dan toch kan verwerken.

Maar drivers en plugins vallen juist niet onder "software", en kunnen ook maar zelden tot nooit via Rosetta gedraaid worden.

[offtopic] Zoooo ook nog laat wakker :p [/offtopic]

Tsja… in dát geval wordt het een kwestie van ‘trial and error’. Bovedien lees ik op de site van Epson alleen iets over drivers voor PRINTERS die worden aangepast voor het intel platform, dus misschien heb je geluk. Anders moet je eens iemand vragen die een intel-mac heeft on je het eens kan testen.