Epson 760 & Jaguar - Kan ik nu wel printen onder Jaguar

Volgens de support site staat er nu een lijst met Epsonprinters vermeld waarvan in het derde kwartaal de drivers geupdated zullen worden. Mijn vraag is weet iemand of ik straks onder "Jag" foto's kan printen in speclaail formaat .want vanaf dat X kwam is dat voorbij. Ik wik tussen wachten of nieuwe printer kopen.Maar dan krijgt Epson wat ie wil.Nog meer geld.Waarom bieden ze die "dure drivers" dan niet aan als shareware? ik heb al een vraag op de Apple.com discuusiesite geplaast en de ned. epson /support  gemaild.(ik heb niet veel hoop op reactie) Wie wet raad? Aljo :angry:

[quote:post_uid3="jamba"]Volgens de support site staat er nu een lijst met Epsonprinters vermeld waarvan in het derde kwartaal de drivers geupdated zullen worden. Mijn vraag is weet iemand of ik straks onder "Jag" foto's kan printen in speclaail formaat .want vanaf dat X kwam is dat voorbij. Ik wik tussen wachten of nieuwe printer kopen.Maar dan krijgt Epson wat ie wil.Nog meer geld.Waarom bieden ze die "dure drivers" dan niet aan als shareware? ik heb al een vraag op de Apple.com discuusiesite geplaast en de ned. epson /support gemaild.(ik heb niet veel hoop op reactie) Wie wet raad? Aljo :angry:[/quote:post_uid3] Tsja Aljo, je zit in een moeilijk 'pakket'. Ik zou gewoon even wachten totdat Jaguar uit is en het toch eens proberen voordat je een nieuwe printer koopt.

Ik ken iemand uit Almere Haven die hetzelfde probleem heeft als jij. Neem even kontakt met me op zodat jullie misschien elkaars problemen kunnen uitwisserlen hierover.

Succes!

Paul

Dank je paul, ik ken iemand uit almere-buiten die altijd met leuke grappen komt misschien kan je ns met hem praten.Soms wordt ik een beetje gek van hem. ;)  :D

Aljo

Hey, ik heb net hetzelfde probleem om een speciaal formaat te printen via de Epson 760... Vooral CD hoesjes is een probleem.

Wat ik nu doe is het volgende: ik importeer de foto in Word (jawel, klote Microsoft, maar ja) en vervolgens "format" ik de foto tot mijn gewenste afmetingen en print ik ze af…

Hopelijk heb je d'er wat aan…

Ice76
Belgie

Ha ha! :D  :D  :D  Word als oplossing voor mac-problemen! Dat had ik nooit gedacht!

Da's wel leuk gevonden maar geen antwoord op mijn vraag.Die is gewoon simpel.Ik wil foto's printen in allerlei formaten ansichtkaarten en gewoon a4tjes in verschillende kwaliteiten.Dit KAN NIET IN X.1 .Maar misschien wel in X.2. Dus wie hier een goed antwoord op heeft ,houdt ik me aanbevolen.Er staat op de macworldsite dat thirdparty apps later zullen komen met catching up. Da's duidelijk lijkt me of toch niet??

Aljo :smiley:  :D  :D

Printen met 670 is ook nog steeds en probleem :D