Epson printer naar de stront - Doet het niet meer

Hoi allemaal,

Ik heb een Epson stylus 740i en dat is opzich een mooi printertje, maar dan moetie het wel doen! Op de een of andere manier zijn de spuitkoppen verstopt en krijg ik die met de software niet weer ontstopt.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen? ???

sorry verkeerde plek op't forum, maar kan niet verwijderen

Wat je kunt proberen is , een A4 blad in het midden met water nat maken ( niet te ) , zorg dat rondom het papier nog droog is , voer het blad in en print er op . Hier door heb je een kleine kans dat de verstopping los komt. Maak niet te nat anders wordt het niet meer doorgevoerd.

is dat niet wat riskant met die electronica? kun je de koppen niet gewoon schoonmaken met de hand ofzo?

Da's het nadeel van epson. Printen goed, maar kan verstoppen. Bij HP vervang je elke keer bij het verwissellen van de cartridges ook de 'voetjes'. Misschien met een beetje alcohol ofzo?

zal het proberen, als het werkt zal ik het zeker melden, werkt het niet dan horen jullie nog van mij

[quote:ce2bb4d99f="osx"]Wat je kunt proberen is , een A4 blad in het midden met water nat maken ( niet te ) , zorg dat rondom het papier nog droog is , voer het blad in en print er op . Hier door heb je een kleine kans dat de verstopping los komt. Maak niet te nat anders wordt het niet meer doorgevoerd.[/quote:ce2bb4d99f]

Ik ga jou morgen bij de koningin aanmelden voor een lintje! :lol:

Mijn Epson Stylus Color 1520 deed het voor geen meter meer.
De zwarte inkt kwam er af en toe uit, zodat zelfs een simpele brief afdrukken niet meer mogelijk was.
Nu doet 'ie het weer als vanouds.

:lol: :lol: :lol:

[quote:a8226d95e3="macpro"]Nu doet 'ie het weer als vanouds.

:lol: :lol: :lol:[/quote:a8226d95e3]

Ik wou eigenlijk net gaan typen dat het natmaken 0 zin heeft maar…ik moet mijn woorden weer inslikken zie ik.

ik moet ook bij mijn “eigen” merk blijven… (dit dus niet proberen met een hp printer…heeft echt geen zin!)

Cheers

[url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=3035&highlight=]Epson is kut[/url]