Epson Stylus PHOTO R300 WOW!!

Zojuist de epson stylus photo R300 binnengekregen na weken wachten, want epson schijnt nogal leverproblemen met dit model te hebben. Populair misschien? Wat een onwijs mooie kwaliteit print deze epson, dit is dus echt foto lab kwaliteit! Geen printpuntje meer te zien, echt glad. Ik heb 'm ingesteld op z'n aller-aller beste print mode, en de software waarschuwde al dat dat wat langer zou gaan duren. Ik denk dat 'ie bij elkaar een klein kwartiertje bezig was met een A4-tje. Maar dan heb je ook wat. Je kunt natuurlijk ook snellere opties kiezen, nog niet uitgeprobeerd. Software installeren duurde wat lang en stroef. Maar goed, het werkt op m'n G4 panther. En ik moet nog even uitzoeken hoe ik kan zien hoe de status van mijn inktpatronen is. (vol/halfvol/leeg) Dus als iemand weet waar ik dat even snel kan vinden, let me know. Aanrader voor wie foto lab kwaliteit zoekt!

Cool,

Weet je hoe het zit met de calibratiemogelijkheden van dit model? Hoe print hij Pantones?

en werkt de direct op CD-print Functie ook onder panther?

[quote:a3d8fa506b="oogappel"]en werkt de direct op CD-print Functie ook onder panther?[/quote:a3d8fa506b]

Ja, super, (op mitsui printable dvd’s white) ik heb 'm ook gisteren net binnen gekregen 8)

zit een pakketje “print CD” bij voor Panther, werkt goed.

owkee tnx. iemand trouwens ervaring met de R200 en CD printing?

[quote:4e19539d07="TonE"][quote:4e19539d07="oogappel"]en werkt de direct op CD-print Functie ook onder panther?[/quote:4e19539d07]

Ja, super, (op mitsui printable dvd’s white) ik heb 'm ook gisteren net binnen gekregen 8)

zit een pakketje “print CD” bij voor Panther, werkt goed.[/quote:4e19539d07]

Een pakketje print cd? Ik heb een cd tray om daar je cd’s/dvd’s in te leggen, maar geen cd’s.

:) Ik bedoel een software pakketje... :wink: