Equalizer in mini ipod

Op mijn mini Ipod kun je eq instellen Mijn nummers in mijn playlist in Itunes heb ik al standaard voorzien van de verschillende soorten equalizer.

weet iemand of de ipod dan standaard deze setting overpakt ? hij geeft dat niet aan nml. Als ik naar mijn playlistbestand in mijn Ipod kijk zie ik wel dat hij deze heeft overgenomen maar of hij dan ook zo afspeelt is me onduidelijk … wie weet dit :?

Hoe kom jij aan een iPod mini? Die is toch nog helemaal niet hier in Nederland te koop. En als dat wel zo is hoor ik graag waar, want ik ken wel iemand die heel graag een iPod mini wil hebben. (ik overigens niet)

@Visualfreak01, wat maakt het uit dat Hajinick al een iPod mini heeft, hoe Hajinick aan een iPod mini komt is niet relevant. Enfin, om op de vraag van Hajinick terug te komen, volgens mij neemt je iPod de equalizer niet over, ten minste bij mijn "gewone" iPod moet je de equalizer handmatig instellen, en verander je van liedje dan moet je de equalizer ook veranderen in de instellingen. Ik zelf vind dit niet echt handig werken, misschien is het wel een leuk idee voor de nieuwe iPod, het overnemen van equalizer van iTunes.

Ik dacht dat da wel kon... heb het geleze ergens op de applesite

SITE: Hierdoor is je iPod altijd up-to-date en bevat hij de laatste wijzigingen die je in iTunes hebt aangebracht.

volgens mij hoort eq daar ook bij… :innocent: [/b]

:? Kmerk der anders niets van met mijn iPod

Wat dacht je van Amerika .... :D en ja ik ken er wel meer die er een willen hebben

Overigens als ik de equaliser aanzet op mijn mini Ipod … knettert de muziek ook af en toe … en heb je geen last van als ik deze uitzet

Ik zat met hetzelfde probleem en ben eens gaan zoeken op de digitale snelweg. Volgens mij kan het dus toch wel. In onderstaande 'link' wordt aangegeven hoe je dit kunt realiseren:

http://www.dummies.com/WileyCDA/DummiesArticle/id-2386.html

Soms zijn de oplossingen zo simpel dat je bijna denkt dat het een probleem is. :slight_smile:

Bedankt voor de tip .. inderdaad dus mogelijk.... toch boeiend dat ze dit soort dingen in hun gebruiksaanwijzing erbij zettten (niet dus hahaha).

Vrij simpel dus … gewoon een willekeurige setting kiezen op je Ipod en hij neemt standaard je setting vanuit Itunes over … Perfect.

:lol: :lol: :lol: