Olah,
Heb me net geregistreerd. Ik ben van plan om in augustus een G5 aan te schaffen en Windows vaarwel te zeggen.
Ik heb echter een belangrijke vraag, die ik niet in dit forum kon terugvinden en de Apple website geeft me ook niet wat ik bedoel.
Ik werk als journalist/redacteur en ben dus heel veel met het toetsenbord in de weer. Omdat ik al een lichte vorm van carpaal tunnel ontsteking heb, werk ik het liefst op ergonomische “gebroken” toetsenborden.
Nu gebruik ik - tot volle tevredenheid - een Microsoft Natural Keyboard Pro. Ik las bij Apple dat je die wel kunt gebruiken, maar dan mis je natuurlijk wel belangrijke toetsen (appeltje) en er is natuurlijk een design discrepantie…
Weten jullie toevallig waar je in Nederland Apple-specifieke, ergonomische toetsenborden kunt krijgen a la Natural Keyboard Pro? Dus niet per se van die ultra-ergonomische dingen voor mensen die krom trekken van de RSI, maar gewoon “bovenkant consumentenmarkt”.
De Apple website verwijst naar Amerikaanse producenten, die soms wel een online shop hebben, maar niet direct aan Nederland leveren.
Alvast bedankt!
Grtz,
Lars.