Whelp, heb ik eindelijk uitgevogeld hoe ik albumart op de iPod krijg, heb ik weer een nieuwe probleem. Ik heb/had nu een aantal covers al goed. Nu heb ik gister een stapel nieuwe albums ge-upload en daar vanmorgen de art bijgezocht. Die art gekoppeld aan de bestanden op de iPod en dan krijg ik een error -50 en ben ik alle albumart kwijt. Iemand een oplossing?
[quote:916da6ce57="Schimanski"]Die art gekoppeld aan de bestanden op de iPod...[/quote:916da6ce57] Hoe heb je dat precies gedaan? Het is de bedoeling dat je album-art toevoegd aan je files in iTunes en dat vervolgens synced met een playlist naar je iPod. Met een playlist omdat 'ie anders niet update als je eerst synced, en dan albumart toevoegd, meer hierover hier: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=746038
[b:916da6ce57]Maar ik zou ook in ieder geval de laatste versie van iTunes gebruiken, en de laatste versie van de iPod updater.[/b:916da6ce57]
Hee Schimanski,
Wat voor soort bestanden zijn die album-covers? Ik gebruik zelf altijd jpegs van 300x300 pixels op 72 ppi - misschien heb je art proberen te koppelen van een “verkeerde” soort (ik weet niet of de Pod gif, tif of psd slikt) of misschien van te grote grootte (pixels of dpi)?