error code -37 bij backup naar server

Ik heb een raar probleem met het draadloos versturen van MP3's van mijn laptop (OSX) naar mijn G4 (9.2).Bij sommige bestanden krijg ik dan de foutmelding -37. Wat is dit voor foutmelding (waar kan ik die opzoeken) en hoe is dit op te lossen? Andere bestanden (ook andere MP3's) worden probleemloos overgeseind.

Draadloos via Airport?

Ik heb ooit voor Pre OS X sstemen een programaatje gehad: MacErrors. Het gaf alleen een korte omschrijving van het soort fout nadat je een nummer intikte. Is er ook zoiets voorOS X? Een lijst of zo. Ik heb nl soms nog steeds rare meldingen met mail.app. Raar want net deed hij het weer goed.

Maar goed, Angelo, ik zou net als Adriaan wel wat meer willen weten over de situatie. Is het airport of infrarood of iets anders? Je hebt het neem ik aan over bestanden kopieren? Gaan dezelfde bestanden een tweede keer wel over of zijn het specefieke bestanden die echt nooit willen?

We horen het wel…

Dit is duidelijk je Airport instellingen staan niet goed ik denk dat je dit makelijker kan oplossen met een Ethernet Cross kabeltje dit is veel simpeler en het kost geen tijd. En het kabeltje kost ook bijna niets stukken goedkoper dan zo'n airport ik snap daarom ook niet dat mensen dat thuis willen hebben een paar kabels door je huis is tog geen probleem daar heb je hele mooie plintje voor hoor tegenwoorrdig, ook in een huis met twee verdiepingen of meer kost het hellemaal niets, het is 4 Procent van wat Airport kost in zijn totaliteit. ik vind airport traag en niet werkend warneer jij dat.