Ervaring iMac G5 rev. B

Ik heb 'm besteld, helaas nog niet binnen... maar dan zal ik mijn ervaringen hier posten. Ik las echter dat een aantal mensen 'm al wel binnen had, the lucky few.... zouden diegene die zo gelukkig zijn hier hun eerste opmerkingen en ervaringen willen plaatsen? Ook met betrekkingen tot eerdere (i)Macs?! Maken we er een fijn IMac rev. B ervaringen topic van...

ps. ff vermelden welke config je hebt

[quote:f53126a874="Jolla"]Ik heb 'm besteld, helaas nog niet binnen... maar dan zal ik mijn ervaringen hier posten. Ik las echter dat een aantal mensen 'm al wel binnen had, the lucky few.... zouden diegene die zo gelukkig zijn hier hun eerste opmerkingen en ervaringen willen plaatsen? Ook met betrekkingen tot eerdere (i)Macs?! Maken we er een fijn IMac rev. B ervaringen topic van...

ps. ff vermelden welke config je hebt[/quote:f53126a874]

Zie hier voor het aansluiten van een externe monitor op de nieuwe iMac G5 Rev. B.

Hier ook al een XBench-benchmark: http://ladd.dyndns.org/xbench/merge.xhtml?doc1=110201

mmm. das toch weer een paar punten sneller dan mijn 1.8 Ghz. :o

Wat ik trouwens niet wist is dat de revB nu ook met een [i:f4baebec58]ambient light sensor[/i:f4baebec58] het LED-lichtje aan de voorkant aanpast aan het omgevingslicht. :)

[quote:aed3c11019="Mendoza"]mmm. das toch weer een paar punten sneller dan mijn 1.8 Ghz. :o[/quote:aed3c11019]

Troost je want mijn nieuwen zal ook maar aan 1.8GHz werken :slight_smile: