ik heb geen ervaring met aanschaf van apple zaken bij wehkamp. wel heb ik een wasmachine bij ze gekocht en heb daar toch wat spijt van gekregen. de levertijd was 3x! langer dan opgegeven.
zoals “iDuck” ook aangeeft wordt je nog lange tijd bestookt met spam van dit fijne bedrijf. koste me best wat moeite om via klantenservice af te komen van de constante stroom van ongewenste emails.
kortom, ik zou even kijken of je via locale reseller een deal kan maken. wat mij betreft was de korting via wehkamp het achteraf niet waard om veel langer te moeten wachten en vervolgens bestookt te worden met spam.
GRRRRRR! Inmiddels is het februari en staat er nog steeds "meer dan 5 weken levertijd". Ik wacht al 10,5 week!!! Ik heb het idee dat het niet aan Wehkamp ligt maar aan Apple. Serieuse leverings problemen.
Dit is m’n 1e Apple-product en ik verlies nu al m’n vetrouwen in ze terwijl ik de iMac nog niet eens binnen heb.
Dit is een bekend probleem. Zoek maar eens op levertijden van de 27-inch hier. Kennelijk zijn er wat problemen bij dit model en wordt dat eerst opgelost voordat er iMacs uitgeleverd worden. Op een andere wijze zul je je iMac niet veel sneller hebben, vermoed ik. Mij lijkt dat de door jou gestelde oplossing, geld terug storten en dan acceptgiro (of in ieder geval deels terugstorten) heel erg redelijk is.
Bij Wehkamp hebben ze nu weer de actie met 10% korting. :D Nu ben ik geneigd om daar deze 27" iMac te gaan kopen: http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/computer/imac/apple-mb952n-a-imac-pc/C09_I04_IMA_731963/.
Wat raden jullie aan? Bij Wehkamp kopen en dus 150 euro besparen of wat meer geld uitgeven en de iMac bij Apple zelf kopen? Logisch is in principe om natuurlijk bij de goedkoopste te kopen, maar het kan bijvoorbeeld zijn dat jullie de betrouwbaarheid van het kopen bij Apple beter vinden (of iets dergelijks).
Ik zit nu 11 weken te wachten en er staat nog steeds ">5weken levertijd". Inmiddels weet ik wel hoe de vork in de steel zit: 3 grote ketens in Nederland mogen de iMacs met korting verkopen. Volgens mij zijn dit: Dixons, Media Markt en Wehkamp.
Voorwaarde is dat allle leveringen van de Apple-winkels voor gaan. Aangezien daar al een wachttijd is van een aantal weken kan het nog wel eens heel lang gaan duren. :x
Heb donderdag ook bestelling geplaatst en kon kiezen voor levering op maandag of een andere dag. Dinsdag werk ik toch thuis dus levering op dinsdag gekozen.