ervaring met AZUREUS?

ik zou graag enkele vragen stellen ivm met deze torrent-client aan iemand die hier het fijne van weet, ben jij dat? laat me een boodschap achter aub:)

thanks!

Stel je vragen gewoon, nu weten we nog amper wat je wil, we weten dat je problemen/ervaringen met Azureus wilt weten maar als je ze gelijk plaatst kunnen we je meteen verder helpen....... Ik weet er wel enigszins wat vanaf ja!

ja ik weet dat er poorten moeten opgezet worden, in router en op computer. dit is gebeurd, en toch blijft de download snelheid zeer laag en upload ik als gek... niet echt boeiend voor mijn bandbreedte. ik kan ook niet zo goed uit aan de vele instellingen in azureus en waarvoor alles dient, is er misschien een soort "optimale" vooringestelde image van het programma te vinden?

Juist doordat je zoveel upload is er geen ruimte meer om te downloaden! Als je je upload snelheid limiteert naar 1/4 of 1/3 van je maximum zul je zien dat je downloadsnelheden al veel hoger uitkomen (zeer waarschijnlijk dan, soms kan die gewoon eens laag blijven hangen, hangt ook van het aantal seeders/leechers af)

is er een mogelijkheid om ee ntorrentfile die door azureus geopend is geweest terug met standaard bittorrent client te openen? voreger is me dit gelukt, maar nu heeft azureus de file de uiteindelijke grootte toegewezen en blijft de standaar client hangen