Ervaring met Cumulus 6 in OSX??

We hebben een beetje problemen met Cumulus 6 in OSX. Heeft er iemand (goede) ervaringen met Cumulus en kan ons ff een beetje helpen? Prog klapt er spoedig uit bij het catalogiseren van een cd. Hoe haal je de bestaande Catalogs van versie 5 (op OS9) het beste binnen? Op OS9 werkte v5 prima en hebben goede ervaringen met Cumulus. Maar v6 in OSX lijkt tot nu toe een drama. We gebruiken Cumulus met name voor het archiveren van cd's en dvd's.

Ik weet niet of het helpt, wij doen het zelfde en hebben een beetje dezelfde problemen. :(

Ik heb zojuist bericht binnen gekregen dat de 6.02 update er is. Mischien biedt dit verbetering. Wij werken met Cumulus 6.01 server.

[quote:568b703357="machook"]Ik weet niet of het helpt, wij doen het zelfde en hebben een beetje dezelfde problemen. :(

Ik heb zojuist bericht binnen gekregen dat de 6.02 update er is. Mischien biedt dit verbetering. [/quote:568b703357]

Heb gisteren idd v6.02 geïnstalleerd, problemen blijven. Cumulus lijkt een stuk minder gebruiksvriendelijk geworden te zijn sinds v6. Echt een ellende. Wij hebben een SingleUser versie.
Site van Canto biedt niet veel soelaas. Kom op hun forum wel veel (onopgeloste) problemen tegen van medegebruikers.
Dit gaat Cumulus vlgs mij klanten kosten tenzij oplossingen en vereenvoudigingen komen.
Mja, je gaat niet zomaar fff over op een ander pakketje… paar 1.000 cd’tjes opnieuw archiveren is geen pretje. En bovendien werkte het eerst dus prima!